Logo

Marketing MIX

Zmiany w agencji reklamowej PZL  

Niezależna już całkowicie agencja, po rozstaniu z dotychczasowym partnerem (Leo Burnett z Grupy Publicis), wróciła pod koniec zeszłego roku na ulubioną Sadybę, na ul. Okrężną w Warszawie, gdzie nieprzerwanie uprawia reklamową twórczość. PZL kontynuuje obsługę stałych Klientów, takich jak Alior Bank, MetLife, Felix, Kujawski, pozyskało jesienią zeszłego roku piwo Redds oraz z zapałem przystępuje do kolejnych przetargów.  Jak zawsze konsultuje lub pracuje też dla Klientów non profit.

Jednocześnie PZL powiększa zespół kreatywny oraz dział strategii. Do działu strategii dołączył właśnie Zbyszek Wysocki, który objął funkcję Senior Strategic Plannera. Nowy strateg będzie odpowiadał za obsługę strategiczną klientów agencji, ma za sobą kilkunastoletnie doświadczenie marketingowe, zarówno w planowaniu strategicznym w agencjach reklamowych (BBDO i JWT), jak również w realizacji i analizie badań rynku, m.in. w IPSOS oraz PBS/DGA. Zbyszek jest absolwentem Wydziału Ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim, Programu Menadżerskiego w Rouen School of Management, Wydziału Mediów na Uniwersytecie Siegen, Szkoły Strategii Marki oraz Programu Strategicznego w Miami Ad School.

Wysocki to kolejna w ostatnim czasie osoba, która dołączyła do zespołu PZL – w styczniu br. stanowisko Art Directora objęła Agnieszka Żylińska-Rękas. Działem kreacji niezmiennie kierują właściciele agencji – Kot Przybora oraz Iwo Zaniewski. Od jesieni zeszłego roku nad całością (agencja liczy 25 osób i prowadzi obecnie rekrutację) czuwa wieloletni współpracownik Kota i Iwa, nowy Dyrektor Zarządzający PZL, Michał Nadgrodkiewicz.