III edycja B2B Marketing Standard 2015 to jedno z czołowych na polskim rynku spotkań dotyczących relacji, marketingu i sprzedaży w sektorze B2B, które co roku gromadzi znakomite grono dyrektorów i menedżerów największych organizacji w Polsce.
Wydarzenie skupione jest wokół tematyki wsparcia biznesu w działaniach związanych z marketingiem B2B, pozyskiwaniem partnerów biznesowych i budowy stałych relacji biznesowych. Formuła wydarzenia, połączenie konferencji z sesjami warsztatowymi, sprzyja wymianie doświadczeń oraz pozyskaniu unikalnej, praktycznej wiedzy.
W programie m.in.:
• Trendy w nowoczesnych technologiach dla marketingu i sprzedaży B2B,
• Narzędzia dla marketingu i sprzedaży B2B – systemy CRM, Marketing Automation, systemy do analizy ROI marketingu B2B, platformy B2B,
• Lead Generation & Lead Journey – współpraca pomiędzy poszczególnymi działami w ramach organizacji,
• Demand Generation – metody, praktyka,
• Jak analizować i liczyć ROI działań marketingu B2B (np. metodą Life Time Value),
• Rywalizacja konkurencyjna w B2B – na co zwracać uwagę w poszczególnych branżach,
• Event marketing jako sposób pozyskiwania nowych kontaktów, nawiązywania i podtrzymywania relacji biznesowych,
• Multichannel Marketing,
• Jeśli nie program lojalnościowy, to co? Motywacja klientów B2B,
• Na co zwrócić uwagę przy budowaniu ofert sprzedażowych.
• 4 INTERAKTYWNE SESJE WARSZTATOWE – treningi, które umożliwiają zgłębienie wiedzy w mniejszych zespołach,
Wśród prelegentów praktycy i eksperci marketingu B2B, m.in.: Grzegorz Urban, PwC; Paweł Olbryś, Orange Polska; Łukasz Kosman, Audioteka.pl; Maciej Mroczek, IBM, Piotr Łata, FUNAI Electric Europe; Anna Rawska-Kupczyńska, HP; Michał Skorupa, RWE Polska.
B2B Marketing Standard 2015 odbędzie się 22-23 kwietnia, 2015 r. hotel DoubleTree by Hilton, Warszawa.
www.b2bmarketing.internetstandard.pl
OOH magazine jest partnerem konferencji.
KL