Logo

Trade marketing

Raport: Opakowania&Etykiety na Packaging Innovations

Najnowsze wydanie OOH magazine swoją premierę będzie mieć na targach Packaging Innovations, na których osobiście przyglądamy się najnowszym trendom na rynku.

Aktualne wydanie to szerokie kompendium wiedzy z branży opakowań i etykiet, w którym m. in. wraz z Polską Izbą Opakowań próbujemy zbadać „wielkość” przemysłu opakowań w Polsce. Analizujemy kwestię tego jaką rolę odgrywa design opakowania, przyglądamy się także wymogom prawnym, które pozwalają na rejestrację opakowań jako znaków towarowych. Szukamy genezy samych opakowań, udowadniając, że najlepsze rozwiązania w tym segmencie podpowiada nam natura. Podglądamy ciekawe kreacje z kartonu i tektury, badamy potencjał opakowań metalowych, jak również analizujemy opakowania kosmetyczne ze szkła i tworzyw sztucznych.

Jak zwykle przyglądamy się także gadżetom reklamowym. Tym razem na tapecie gadżet dla mężczyzny i wakacyjne artykuły promocyjne. Rozmawiamy z przedstawicielami firmy Mid Ocean Brands, którzy przewidują czasy koniunktury dla artykułów promocyjnych.

W numerze dużo o marketingu i sprzedaży. O potencjale sponsoringu w segmencie sportu i kultury mówi Paweł Gniadek, dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej i PR w Tauron Polska Energia, a o etycznej reklamie i nowych sygnatariuszach Kodeksu Etyki Reklamy rozmawiamy z prezesem Rady Reklamy, Jackiem Barankiewiczem. Na łamach tego wydania główny prelegent Kongresu Sprzedaż – Robert Lauterborn (twórca marketingowej formuły 4C) dzieli się z nami swoją teorią, wedle której to sprzedaż jest wsparciem dla marketingu, a Grzegorz Wachowicz z Sony Poland obala sześć mitów o pracy w sprzedaży. Pozostając w temacie sprzedaży, Roman Kawszyn i Adam Szaran z firmy Al Fianco odpowiadają na pytanie jaka jest tajemnica skutecznego handlowca.

Czekamy na Was na stoisku A29 podczas targów Packaging Innovations, w Hali Expo XXI w Warszawie, 9-10 kwietnia.