Najnowsze wydanie OOH magazine swoją premierę będzie mieć na targach Packaging Innovations, na których osobiście przyglądamy się najnowszym trendom na rynku.
Aktualne wydanie to szerokie kompendium wiedzy z branży opakowań i etykiet, w którym m. in. wraz z Polską Izbą Opakowań próbujemy zbadać „wielkość” przemysłu opakowań w Polsce. Analizujemy kwestię tego jaką rolę odgrywa design opakowania, przyglądamy się także wymogom prawnym, które pozwalają na rejestrację opakowań jako znaków towarowych. Szukamy genezy samych opakowań, udowadniając, że najlepsze rozwiązania w tym segmencie podpowiada nam natura. Podglądamy ciekawe kreacje z kartonu i tektury, badamy potencjał opakowań metalowych, jak również analizujemy opakowania kosmetyczne ze szkła i tworzyw sztucznych.
Jak zwykle przyglądamy się także gadżetom reklamowym. Tym razem na tapecie gadżet dla mężczyzny i wakacyjne artykuły promocyjne. Rozmawiamy z przedstawicielami firmy Mid Ocean Brands, którzy przewidują czasy koniunktury dla artykułów promocyjnych.
W numerze dużo o marketingu i sprzedaży. O potencjale sponsoringu w segmencie sportu i kultury mówi Paweł Gniadek, dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej i PR w Tauron Polska Energia, a o etycznej reklamie i nowych sygnatariuszach Kodeksu Etyki Reklamy rozmawiamy z prezesem Rady Reklamy, Jackiem Barankiewiczem. Na łamach tego wydania główny prelegent Kongresu Sprzedaż – Robert Lauterborn (twórca marketingowej formuły 4C) dzieli się z nami swoją teorią, wedle której to sprzedaż jest wsparciem dla marketingu, a Grzegorz Wachowicz z Sony Poland obala sześć mitów o pracy w sprzedaży. Pozostając w temacie sprzedaży, Roman Kawszyn i Adam Szaran z firmy Al Fianco odpowiadają na pytanie jaka jest tajemnica skutecznego handlowca.
Czekamy na Was na stoisku A29 podczas targów Packaging Innovations, w Hali Expo XXI w Warszawie, 9-10 kwietnia.