Trendy w retail marketingu będą tematem przewodnim nadchodzącej 8. edycji Retail Marketing Forum. Wydarzenie organizowane przez firmę Promedia odbędzie się 16 kwietnia 2015 w Sound Garden Hotel w Warszawie. Specjaliści z branży przedstawią najnowsze trendy marketingowe oraz narzędzia, które pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji, przyciągnąć klientów i podnieść sprzedaż.
O tym, czego powinniśmy oczekiwać od centrum handlowego przyszłości, dowiemy się od Elżbiety Dmowskiej-Mędrzyckiej, prezes Mediadem. Na pytanie, jak zintegrować retail z e-commerce, pomoże odpowiedieć Mateusz Kowalczyk, PR & marketing manager w firmie i-systems. Co zrobić żeby online służył offline’owi, podpowie Cezary Kożon, director of business development w Fastwhitecat. Kierunki rozwoju nowoczesnych metod płatności dla retailu, poznamy dzięki wykładowi Jacka Kineckiego, sales managera w firmie Przelewy 24. O większości decyzji zakupowych decyduje zmysł wzroku, dlatego wykład Zyty Szlachtowskiej, właścicielki firmy Luxmateria, pt.:„Trendy w oświetleniu dla sieci detalicznych i centrów handlowych” powinien dostarczyć uczestnikom nowych pomysłów na pozyskanie klientów. Panel dyskusyjny pt.: „Jak zwiększyć efektywność działań marketingowych dzięki lepszej współpracy między najemcą, a centrum handlowym”, którego moderatorem będzie Radosław Knap, dyrektor generalny PRCH, powinien zainspirować wszystkich uczestników handlu do pełniejszego wykorzystania rezerw drzemiących we współdziałaniu dla dobra konsumentów. Nowe trendy w zarządzaniu cenami w handlu detalicznym przedstawi Tomasz Stec, menedżer Simon-Kucher & Partners. Zwieńczeniem wydarzenia będzie panel dyskusyjny pt. „Trendy w retail marketingu”, którego moderatorem będzie Jerzy Osika, prezes Promedia,
Cenną wiedzę, uczestnicy będą mieli okazję poznać podczas wykładów i paneli dyskusyjnych, jak też dzięki bezpośrednim spotkaniom z ekspertami na stoiskach Partnerów Forum. Podczas imprezy poznamy też najlepsze sklepy w Polsce – laureatów konkursu Retail Marketing Awards.
Retail Marketing Forum to ważne wydarzenie zarówno dla przedstawicieli sieci detalicznych, jak i centrów handlowych – właścicieli, kadry zarządzającej oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing.
OOH magazine jest partnerem wydarzenia.