Logo

Trade marketing

Sukces OOH magazine na Targach Packaging Innovations

Blisko 800 osób odwiedziło stoisko OOH magazine podczas targów Packaging Innovations, które odbyły się w dniach 9-10 kwietnia w Warszawie. Duże zainteresowanie OOH magazine zapewnił pierwszy branżowy Raport poświęcony rynkowi Opakowań&Etykiet, jak również dokładnie stargetowana oferta wydawnicza. Hitem targów okazała się także torba OOH magazine „SZEF SZEFÓW” wyprodukowana przez firmę AWIH.

Aktualne wydanie, mające swoją premierę właśnie na targach Packaging Innovations, to szerokie kompendium wiedzy z branży opakowań i etykiet, a także prawdziwy niezbędnik dla każdego marketingowca – komplet informacji i merytorycznych artykułów dotyczących marketingu, sprzedaży, gadżetów reklamowych, materiałów POS i druku. Drugą propozycją OOH magazine jest natomiast zestawienie mediów i maszyn dla szerokiego segmentu poligrafii reklamowej i opakowań.

– Jako jedyne wydawnictwo na rynku posiadamy konkretnie stargetowaną ofertę dla określonych grup docelowych. Klient końcowy otrzymuje gazetę, w której treść merytoryczna odpowiada na jego określone potrzeby. Przedstawiciel branży poligraficznej i producent opakowań otrzymuje natomiast branżowe kompendium z mediami i maszynami, które jest niezbędne podczas poszukiwania inspiracji np. do poszerzenia swojego parku maszynowego – mówi Monika Opałka, redaktor naczelna OOH magazine. – Łączenie w jednym wydawnictwie opakowań z maszynami nie jest dobrym pomysłem. Z punktu widzenia wydawnictwa jest to nieskuteczne, a dla czytelnika – mylące – dodaje Monika Opałka.

[galeria=”1″]

 

 

Raport miał duże wsparcie marketingowe w postaci gadżetów reklamowych z logo OOH magazine i konferencji PACK TRENDS. Wspomniane torby wykonane przez firmę AWIH zrobiły na targach prawdziwą furorę, strzałem w dziesiątkę okazały się również napoje energetyczne wykonane przez Fresh Drink oraz chusteczki odświeżające w wersji białej i zielonej od producenta gadżetów reklamowych – firmy Capira. Zainteresowanie wzbudziły także kolorowe, designerskie długopisy Premec Chalk dostarczone przez Expen i kubki wykonane przez firmę Avant. Najprostsze rozwiązania są najlepsze – dlatego obrandowane logiem OOH magazine jabłka znikały w mgnieniu oka – za wykonanie naklejek odpowiedzialna jest firma 12M, podobnie jak czekoladki wykonane przez Norwoks.

Liczne spotkania i rozmowy podczas targów już zaowocowały kontaktami i ofertami współpracy, event był również doskonałą okazją do zaproszenia na wrześniowy Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań.

OOH magazine można pobrać TUTAJ.
Raport Dostawców Mediów i Maszyn można pobrać TUTAJ.

www.oohmagazine.pl

KONKURS! Dla pierwszych 10 osób, które na adres redakcja@oohmagazine.pl wyślą maila z tytułem „Szef Szefów” wyślemy wspomniane torby. Czas start!

KL