Logo

Trade marketing

TAKT po targach Packaging Innovations

– Na najważniejszych targach w branży opakowań w Europie Środkowo-Wschodniej nie mogło zabraknąć DRUKARNI TAKT – mówi Joanna Stanowicka -Ozga, Specjalista ds. Marketingu w TAKT.

– Na naszym stoisku zostały zaprezentowane produkcje, gdzie każdy zwiedzający mógł obejrzeć, zapoznać się z ich wysoką jakością wykonania, poszukać inspiracji, jak również omówić kwestie merytoryczne ze specjalistami ds. produkcji. Nie zabrakło również produktów innowacyjnych – wyjaśnia przedstawicielka firmy TAKT.

[galeria=”1″]

Szczególnym zainteresowaniem zwiedzających cieszyły się: składane opakowanie prezentowe dla sieci drogerii Hebe, opakowania kaszerowane z wypełnieniem – pod kątem spakowania odzieży – dla marek: Vistula, Tommy Hilfiger, Ralf Lauren, innowacyjne opakowania do alkoholi ze szczególnym zwróceniem uwagi na zastosowanie specjalnego uchwytu oraz opakowanie obrotowe, które otrzymało Nagrodę Złotego Gryfa w 2014 r. za jakość w poligrafii, produkcja dla marki Mercedes oraz kolekcja wiosennie pastelowych opakowań TAKT, które przykuwały uwagę odwiedzających Halę EXPO w Warszawie.

www.takt.eu

JK