Logo

Trade marketing

Nowa odsłona kategoryzowanych produktów Staropolanki

Staropolanka kids, Staropolanka plus, Staropolanka sport desire, Staropolanka pure active oraz Staropolanka pure balance – to nowe wody kategoryzowane sygnowane marką Staropolanka. Woda mineralna Uzdrowisk Kłodzkich zgodnie ze strategią marketingową eksponuje produkt dla każdego, odpowiadający różnym aktywnościom i osobowościom.

– Zgodnie z naszym hasłem „Jak coś robisz, rób to z wodą – Staropolanka” chcieliśmy jeszcze bardziej dopasować się do potrzeb naszych klientów i zaoferować im wody, które będą im dedykowane w zależności od stylu życia, wieku, czy uprawianej aktywności – mówi Bogdan Szladewski, Wiceprezes Zarządu Uzdrowisk Kłodzkich.

[galeria=”1″]

Warto zwrócić uwagę na ergonomiczne i eleganckie opakowania, w których od mają na rynku pojawią się nowe produkty Staropolanki. Staropolanka kids to wygodna butelka z bezpieczną nakrętką typu sport cap, z kolorową etykietą ze zwierzętami, która ułatwi sięganie po nią nawet najmłodszym konsumentom. Natomiast Staropolanka plus to woda w poręcznej butelce z elegancką etykietą – w sam raz dla kobiet ceniących zdrowie i piękny wygląd. Dla osób aktywnych i sportowców pojawi się Staropolanka sport desire – wspierana twarzą Łukasza Kubota. To woda w wygodnej, ergonomicznej butelce, z nakrętką typu sport cap. Zupełną nowość stanowią również produkty opatrzone eleganckimi etykietami – Staropolanka pure active oraz Staropolanka pure balance – produkowane na bazie wody źródlanej z dodatkiem kolagenu. 

www.staropolanka.pl

JK