Zakończono I etap konkursu na Telemarketera Roku. Po przesłuchaniu 1064 rozmów o łącznej długości ponad 152 godzin, 12-osobowe jury zakwalifikowało do II etapu 25 telemarketerów w 6 kategoriach: Help Desk, Sprzedaż Inbound, Sprzedaż OUT, Windykacja, Obsługa Klienta i Inne Projekty.
– W tym roku przyjęliśmy nieco inną strategię ocen zgłoszonych rozmów. Zgodnie z regulaminem każda z trzech nadesłanych rozmów była odsłuchiwana dwukrotnie, czyli ocena dokonywana była na podstawie 6 odsłuchów. Dla większej obiektywności oceny każdy z tych odsłuchów dokonywany był przez innego z jurorów – podkreśla Michał Karzel, przewodniczący jury.
– Po raz pierwszy w historii konkursu „Telemarketer Roku” jurorzy – do odsłuchania i oceny ponad 1000 rozmów konsultantów – wykorzystywali oprogramowanie Partnera Technologicznego konkursu firmy ZOOM do zarządzania jakością w call center – mówi Liam Anderson, Konsultant ds. zarządzania jakością w ZOOM, który współpracował z konkursowym jury.
II etap konkursu odbędzie się w dniach 27-29 maja w siedzibie Organizatora – Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Składa się on z rozmów symulacyjnych z kandydatami wybranymi po I etapie oraz z indywidualnych rozmów z kandydatami. Zadania konkursowe będą się odbywały z wykorzystaniem platformy Altar Contact Center dostarczonym przez Partnera Technologicznego – firmę Altar. Dodatkowo, chętni mogą wziąć udział w konkursie polegającym na sprzedaży przez Internet wspomaganej przez nowe narzędzie informatyczne Altar Sell Surfing. Sponsor ufundował dla zwycięzcy i jego managera atrakcyjne nagrody – tablety Asus MeMo Pad FHD.
Gala wręczenia nagród w konkursie „Telemarketer Roku” odbędzie się 10 czerwca 2015 w Teatrze Capitol w Warszawie.
JK