Coaching przywódczy, wyzwania i narzędziownia szefa sprzedaży to tematy przewodnie 8. edycji renomowanej i praktyczno-warsztatowej konferencji zarządzania zespołami sprzedażowymi, która odbędzie się już 28 maja w Warszawie.
Uczestnicy VIII Ogólnopolskiej Konferencji Szefów Sprzedaży 2015 dowiedzą się m.in. jak budować autorytet skutecznego szefa sprzedaży, jak przygotować się na odejście kluczowego pracownika, jak zarządzać realizacją sprzedaży i w jaki sposób planować jej budżet.
Dr Joanna Heidtman podpowie jak efektywnie zarządzać działem sprzedaży i zapobiec osiadaniu handlowców na laurach. Jak budować autorytet skutecznego szefa sprzedaży, za którym pójdzie zespół podczas certyfikowanych warsztatów zdradzi Rafał Tabaczek, Trener Alior Instytut Biznesu, zwycięzca w prestiżowym konkursie Polish National Sales Awards w kategorii najlepszy Trener Sprzedaży w Polsce w 2014 roku. O tym, jak połączyć sprzedaż i marketing opowie Jakub Oleksy ze Sparc Media, a tajniki nowoczesnej sprzedaży z wykorzystaniem marketing automation przedstawi Marek Stopka z Benhauer. Metody oceny wskaźników sprzyjające wyciąganiu właściwych wniosków w zakresie sprzedaży przybliży Tomasz Olejnik. Wskazówkami jak przygotować się do realizacji cyklicznych zadań menadżerskich, które mają bezpośredni wpływ na sprzedaż podzieli się Robert Noworolski – współzałożyciel, prezes i Senior Partner Quest Change Managers. Warsztaty z budowania i wdrażania systemu pracy opartego na „dobrej wielozadaniowości” poprowadzi Marek Kowalczyk – ekspert w zakresie zarządzania strategicznego i zarządzania projektami, twórca i prezes zarządu MANDARINE Project Partners. W jaki sposób planować i zabezpieczać realizację budżetu sprzedaży opowie Maciej Kroenke, który na stanowisku Head of Pricing w międzynarodowej grupie usług B2B, odpowiadał za budowę i realizację polityki cenowej na 5 rynkach Europy Centralnej i Zachodniej. Jak przygotować się na odejście kluczowego pracownika i wykorzystanie przez niego tajemnic handlowych zaprezentuje Robert Solga, radca prawny specjalizujący się w zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i ochronie informacji biznesowych.
Dokładny program wydarzenia:
● 09.45 – 9.50 Uroczyste powitanie: Joanna Czeladzińska/Forum Media Polska
● 9.50 – 10.30 Jak efektywnie zarządzać działem sprzedaży i zapobiec osiadaniu handlowców na laurach? dr Joanna Heidtman
● 10.30-11.30 Warsztat. Jak budować autorytet skutecznego szefa sprzedaży za którym pójdzie zespół? Rafał Tabaczek/Alior Instytut Biznesu
● 11.30-12.00 Sprzedaż i marketing – two become one Jakub Oleksy/Sparc Media
● 12.00-12.40 Jak przygotować się do realizacji cyklicznych zadań menadżerskich, które mają bezpośredni wpływ na sprzedaż? Kontrolowanie, dyscyplinowanie i rozliczanie zespołów sprzedażowych Robert Noworolski/Quest Change Managers
● 12.40-13.30 Przerwa obiadowa
● 13.30-13.35 Kampanie i eventy społeczne jako skuteczna metoda efektywnej sprzedaży Krystyna Radkowska/ZwalczNude.pl
● 13.35-14.05 Tajniki nowoczesnej sprzedaży z wykorzystaniem marketing automation Marek Stopka/Benhauer
● 14.05-14.55 Jakie metody oceny wskaźników sprzyjają wyciąganiu właściwych wniosków w zakresie sprzedaży? Tomasz Olejnik
● 14.55-15.40 Warsztat. W jaki sposób planować i zabezpieczać realizację budżetu sprzedaży? Standardy pracy szefa sprzedaży Maciej Kroenke/FernPartners
● 15.40-16.15 Jak przygotować się na odejście kluczowego pracownika i wykorzystanie przez niego tajemnic handlowych? Robert Solga/Robert Solga i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych
● 16.15-16.55 Warsztat. Jak zarządzać realizacją sprzedaży eliminując złą wielozadaniowość? Marek Kowalczyk/MANDARINE Project Partners
● 16.55-17.00 Uroczyste zakończenie
OOH magazine jest partnerem wydarzenia.
KL