Logo

Trade marketing

Etykiety zapachowe od KDS

Producent etykiet stawia na nowości w swojej ofercie. Aromatyzowane etykiety o zapachu reklamowanego produktu to sposób na zwrócenie uwagi klienta.

Aromamarketing to obecnie najszybciej rozwijający się rodzaj promocji i reklamy produktów. Bez potrzeby otwierania opakowania klient może poczuć zapach nie tylko perfum, kosmetyków, ale również świeczek czy produktów żywnościowych.

– Nuta zapachowa zawarta jest w bezbarwnym lakierze aplikowanym na etykietę. Zapach uwalnia się stopniowo poprzez pocieranie etykiety. Baza dostępnych zapachów to ponad 150 przykładów drzew, ziół, przypraw, kwiatów oraz mniej standardowych przykładów jak zapach pizzy, czekolady, pepperoni  czy nowego samochodu– wymienia Patrycja Oleksy z działu marketingu KDS Drukarnia Etykiet.

Etykiety zapachowe znajdują zastosowanie w kosmetykach, żywności i różnego rodzaju materiałach zapachowych.

www.kds.com.pl

JK