USP Zdrowie 17 sierpnia br. rozpoczęło nową kampanię komunikacyjną marki APAP, której myślą przewodnią jest „Mądre Leczenie”. Spoty reklamowe, przygotowane przez agencję reklamową Brasil, dom produkcyjny Selfish3 oraz Brand Team marki APAP, mają stanowić nową jakość w komunikacji branży farmaceutycznej.
– W nowej kampanii promocyjnej stawiamy na nowoczesną i wyjątkową komunikację. Mamy nadzieję, że wyróżni się ona w zatłoczonych blokach reklamowych oraz skłoni Polaków do chwili refleksji i zastanowienia się nad świadomym wyborem swojego leku przeciwbólowego – mówi Dominik Muszyński, Marketing Manager z USP Zdrowie.
[youtube=”53tAkgi1fL8″]
Spoty (45 i 30 sek.) będzie można zobaczyć w telewizji i internecie. Jak podkreśla ich reżyser, Piotr Kumik, skrypty agencji Brasil dla marki APAP oraz otwartość ludzi z USP Zdrowie dały szansę na nowe spojrzenie oraz ciekawe, proste i bardzo ludzkie podejście do tematu.
– Nie ma tu efektownych wizualizacji wirusów ani supernowoczesnych animacji pokazujących, jak leki się z nimi rozprawiają. Nie ma też plastikowych ekspertów. Właściwie nie ma tu nic, co było do tej pory w polskich reklamach farmaceutyków. Jest tylko człowiek, którego jesteśmy tak blisko, że prawie możemy go dotknąć. To filmy o bólu, którego doświadcza każdy, a prawdziwość i realizm postaci pozwalają na intymne spotkanie z bohaterami. Właśnie dlatego tak lubię te filmy – dodaje Piotr Kumik.
KL