Agencja kreatywna Point of View wygrała przetarg na wsparcie komunikacyjne piwa Specjal Niefiltrowany z Rokitnikiem, należącego do Grupy Żywiec.
W ramach współpracy agencja uruchomiła stronę internetową nowego piwa, konkurs dla konsumentów i kampanię displayową.W serwisie podkreślono rzemieślniczy charakter piwa i jego lokalne pochodzenie, można w nim znaleźć specjalnie przygotowane ilustracje, pokazujące proces warzenia piwa oraz tradycje browaru z Elbląga. Opowieść o marce zwieńczona jest konkursem, w którym użytkownicy mogą wysłać zdjęcia wyjątkowych dla nich miejsc w ich okolicy. Nagrodami są tradycyjne drewniane skrzynki w limitowanej edycji, wypełnione nowym wariantem piwa, a także zestawy składające się ze szklanki i dwóch wyjątkowo zapakowanych butelek piwa Specjal Niefiltrowany z Rokitnikiem. Strona internetowa została zaprojektowana w technologii RWD.
Konkurs potrwa do 13 września, będzie go wspierać przygotowana kreatywnie kampania displayowi.
Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy MediaVest.
JK