Eventy są już popularnym narzędziem budowania wizerunku firmy zarówno wewnątrz struktur organizacji, jak i na zewnątrz. Tak przynajmniej wyglądało to kiedyś. W ostatnich latach od marketerów zaczęto wymagać natychmiastowych wyników ich działań. Wkroczenie różnego rodzaju wydarzeń do punktów sprzedaży wydaje się być zupełnie naturalne w takich okolicznościach. Legendarna skuteczność narzędzia jakim jest Event w połączeniu z obecnością kasy fiskalnej to przepis na sukces, który wymaga tylko odrobiny przypraw. Teraz mówimy o Eventach w punktach sprzedaży, lecz w najbliższym czasie będziemy rozmawiać o punktach sprzedaży na eventach.
Tak o promocji w miejscu sprzedaży z wykorzystaniem eventów opowie Michał Górski z Monolit BTL, podczas prelekcji „Event marketingu jako skutecznego narzędzia sprzedaży” w ramach konferencji towarzyszącej targom Festiwal Marketingu – Marketing Mix.
W tym roku w gronie wystawców Festiwalu pojawiły się firmy z branży eventowej oferujące m.in. przestrzeń na organizację eventów, usługi czy też sprzęt, które idealnie uzupełniają ofertę producentów i importerów z branży reklamowej. We wrześniowej edycji targów swój udział potwierdziły Fiesta Catering, Event Room, EXPO XXI, Mitko, Litex Promotion, Event Room czy Meeting Planer.pl.
W targowym numerze OOH magazine o event marketingu i potencjale wydarzeń opowiadają eksperci branży MICE: Żaneta Berus z EXPO XXI oraz Olga Krzemińska-Zasadzka z SBE. Tajniki idealnego przepisu na dobrze zorganizowane wydarzenie zdradza także Hubert Wisiński z FIESTA Catering. Pobierz magazyn bezpłatnie TUTAJ.
Partnerem medialnym targów jest SBE i MeetingPlanner.pl.
KL