64 strony nowości – softshelle, kurtki pikowane, spodnie robocze, szale, czapki, torby, pluszami – łącznie 146 nowych produktów zostało przygotowanych na drugą połowę roku przez L-Shop-Team, dystrybutora odzieży reklamowej, sportowej i roboczej.
Oprócz dobrze znanych już i lubianych marek jak: Tee Jays, James & Nicholson, Regatta Standout, Result, Dickies, Beechfield, Mumbles pojawiają sie w katalogu dwie nowe marki 2015 roku: Flexfit – oferująca wysokiej jakości bejsbolówki, czapki, kapelusze oraz Halfar® niemiecki producent dobrych toreb, plecaków itp. Dzięki tym nowościom i nowym markom, L-Shop- Team zwiększył swoją imponującą ofertę do 4.800 produktów i aż 99 marek.
Do końca września br. można otrzymać nawet 15% rabatu na nowości z katalogu.
Katalog Nowości rozdawany będzie na stoisku L-Shop-Team – D1 – 9-10 września na targach Festiwal Marketingu w Hali EXPO XXI w Warszawie.
Katalog w wersji online jest dostępny na stronie internetowej: www.ksiazkawyboru.pl
JK