Bank w ramach promocji oferty „Z hukiem obniżamy oprocentowanie!” przygotował kampanię reklamową. Za jej kreację odpowiada agencja Just.
W ramach komunikacji marketingowej będą wykorzystywane nośniki OOH, marketing bezpośredni, działania BTL oraz Internet.
Witryny wybranych placówek bankowych Credit Agricole przyciągają oko nietypową formą reklamy zewnętrznej. Zostały wyklejone przestrzennie, czarna kula z czerwonym napisem jest wypukła i sprawia wrażenie prawdziwej, co spotęgowane jest przez imitację pękniętej szyby.
– Tak efektowna kreacja ma podkreślać wyjątkowo korzystne oprocentowanie kredytu. Ciekawa forma zwraca uwagę klientów w znacznie większym stopniu, niż standardowa wyklejka, ponieważ takie rozwiązanie nie jest powszechne na rynku i nie było eksploatowane przez inne banki – wyjaśnia Jakub Gruchot, Starszy Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej w Departamencie Promocji Marki w banku Credit Agricole
Kampania rozpoczęła się na początku sierpnia i potrwa do końca września.
JK