Stanowisko to objęła Anna Pogorzelska, która ma ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w branży internetowej.
Wcześniej Anna Pogorzelska pracowała w agencji GetResponse jako marketing manager. W swoim portfolio ma również kilkunastoletnią współpracę z Wirtualną Polską, gdzie była m.in. zastępcą dyrektora pionu marketingu. W WP odpowiadała za strategię marketingową i komunikację głównych marek spółki.
Współorganizowała wydarzenia (m.in. cykliczne Spotkania Przyjaciół Wirtualnej Polski i Letnią Kawiarenkę Wirtualnej Polski) oraz wiele kampanii wizerunkowych portalu („Mobilna WP.pl w Twoim smartfonie”, „Ciekawsza strona informacji”) i promocji jego usług oraz produktów („A-dresik załóż” czy „Prościej do celu”).
Jest absolwentką handlu zagranicznego na Wydziale Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Ukończyła również studia podyplomowe (kierunek: zarządzanie i marketing) w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Studiowała także w Fachhochschule für Technik und Wirtschaft w Berlinie. Jest wykładowcą w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.
JK