Logo

Marketing MIX

Czołowi polscy youtuberzy w kampanii Mobile Vikings

„Vikingowie Internetu” to najnowszy projekt operatora komórkowego Mobile Vikings, w którym zobaczyć możemy znanych polskich gamerów: ReZigiusza, Masterczułka i MultiGameplayGuy’a. Kampania powstała we współpracy z agencją GetHero.

– To pierwsza na taką skalę kampania, w której znani internetowi twórcy wcielają się w jakąś rolę, w tym przypadku w Vikingów, brand heroes naszej marki – mówi Bartek Grabowski, Head of New Business w Mobile Vikings Polska.

– Dostaję wiele ofert współpracy od różnych firm. Niestety, mnóstwo z tych firm jest nieelastycznych, stara się narzucić pewne ramy współpracy, które dla twórcy są o tyle trudne do zaakceptowania, że ograniczają jego wizję, oryginalność i tożsamość. Na to nigdy nie będę chciał sobie pozwolić. W przypadku Mobile Vikings było inaczej. Od samego początku współpracy mieliśmy wpływ na absolutnie wszystko. Wiele naszych pomysłów, mimo, że kompletnie odjechanych, zostało zaakceptowanych! To bardzo dobrze świadczy o kliencie – jest innowacyjny, otwarty na młodych i ich wizję… a poza tym – naprawdę mają fajną ofertę — dodaje ReZigiusz, youtuber.

W ramach kampanii na Facebooku powstał fanpage liczący obecnie już blisko 30 tysięcy fanów oraz zrealizowano cykl filmów pt. „Saga Rodu Vikingów” opowiadających o losach rodziny Vikingów: ojca Larsa i jego dwóch synów – Olafa (ReZigiusz) i Melvina (MultiGameplayGuy). Powstała również dedykowana strona akcji VikingowieInternetu.pl, którą odwiedziło już ponad 35 000 osób.

– Model marki Mobile Vikings, łączy w sobie dwa archetypy: Odkrywcy, oraz Towarzysza. Naturalnym stało się dla nas, że kreacja musi reprezentować wolność, otwartość, empatię, zaufanie, niezależność. W ten sposób zaczęliśmy pracować nad pomysłem, który doprowadził nas do puenty Rodziny, która choć diametralnie różna, towarzyszy sobie w różnych sprawdzianach. Oczywiście jest to pastisz, jak na środowisko YouTube przystało, stąd sprawdziany należy traktować z przymrużeniem oka. Postawiliśmy natomiast na zasadzie kontrastu przedstawić tę lekką treść za pomocą nowoczesnej technologii i jakości filmu pełnometrażowego — mówi Tobiasz Wybraniec, CEO Agencji GetHero.

ReZigiusz, Masterczułek i MultiGameplayGuy to znani polscy gamerzy, których filmy w serwisie społecznościowym YouTube łącznie zanotowały do tej pory około 450 milionów wyświetleń. Razem mają także ponad 3 miliony subskrybentów. Razem z marką przygotowali również atrakcje dla fanów Sagi. Dodatkowo dla wszystkich, którzy zechcą dołączyć do rodziny Vikingów, marka przygotowała specjalną ofertę internetu mobilnego. Przy drugim doładowaniu każdy użytkownik otrzyma 0,5 GB, natomiast przy trzecim nawet 1,5 GB internetu.

JK