Od sierpnia MOSQI.TO pracuje dla Akwawit Polmos – spółki, która ma w portfolio m.in. wódkę Krakus.
W pierwszym etapie współpracy agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie 5 serwisów dla marek wchodzących w skład spółki. MOSQI.TO zaprojektuje i wdroży miedzy innymi serwis wódki Krakus, sieci lokali Ojczysta Czysta oraz wybrane strony korporacyjne. Na rynku wódki Akwawit-Polmos jest jedynym dużym graczem z polskim kapitałem. W czerwcu 2015 grupa znalazła się w zestawieniu „Parkietu”, które obejmowało 10 spółek z największym potencjałem wejścia giełdę. Flagowe marki Polmosu to Krakus i Vratislawia oraz sieć lokali Ojczysta Czysta – pijalni wódek z cenami dyskontowymi.
W finałowym etapie przetargu MOSQI.TO pokonało 3 agencje. Strony nie zdradzają na jak długo została podpisana umowa oraz jaki budżet obejmuje.
Po przygodzie z Williamem Lawsonem, marce z porfolio Barcardi Martini, Akwawit Polmos to drugi klient MOSQI.TO z branży spirytusowej.
JK