Logo

Marketing MIX

Sony liderem sprzedaży w Polsce w Q2 2015

Podsumowanie wyników sprzedaży w Polsce projektorów do kina domowego klasy high-end – w cenie detalicznej powyżej 3 000 $  (ok. 11 000 zł) w drugim kwartale 2015 – jednoznacznie wskazuje na Sony jako lidera.

We wskazanym segmencie cenowym – biorąc pod uwagę urządzenia wyświetlające obraz w rozdzielczości FullHD i 4K – Sony zdobyło ponad 83% udział w rynku i pierwsze miejsce na podium. Udział w rynku w ramach urządzeń oferujących rozdzielczość FullHD wyniósł 80,3%, a bestsellerem okazał się Sony VPL – HW55ES. W ramach podstawowej (ang. native) rozdzielczości 4K  Sony ma 100% udział w polskim rynku.

Porównanie drugiego kwartału 2015 do drugiego kwartału 2014 wskazuje, że sprzedaż projektorów Sony wzrosła o 42%. Informacje te wynikają z danych firmy analitycznej Futuresource, badającej rynki na całym świecie.

– Sprzedaż projektorów do kina domowego w natywnej rozdzielczości 4K zgodnie z przewidywaniami nieustannie rośnie –Wzrost ten jest znaczny, bo aż 280% w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku. Jest to oczywiście efekt rosnącego i bardziej dostępnego portfolio produktów 4K. Rośnie też świadomość klientów, a co za tym idzie ich oczekiwania. W efekcie coraz częściej wybierają oni natywne 4K co ewidentnie widać po naszych wynikach sprzedaży – informuje Aleksandra Jasińska Channel Account Manager z Sony Professional Presentation & Communication.

www.sony.pl/pro

JK