Focus Advantage – agencja marketingu zintegrowanego obsługująca Raiffeisen Polbank w zakresie BTL od ubiegłego roku – stworzyła kolejną kampanię komunikacyjną dla swojego bankowego klienta.
Kampania skierowana jest do klientów Bankowości Prywatnej Friedrich Wilhelm Raiffeisen i prezentuje zalety programu MasterCard Rewards. Program ten oferuje atrakcyjne nagrody związane z podróżowaniem, bilety ponad 300 linii lotniczych, rezerwacje hoteli, wynajem samochodów i atrakcyjne nagrody rzeczowe. Kampania mająca na celu propagowanie używania kart MasterCard i korzystania ze wszystkich związanych z tym przywilejów, pojawi się w Centrach Bankowości Prywatnej Friedrich Wilhelm Raiffeisen, w Internecie oraz w formie mailingu skierowanego do klientów Banku.
Częścią digitalową kampanii zajmuje się agencja digitalowa Comfitura należąca, wraz z Focus Advanatege oraz agencją Imagine Nation, do grupy agencyjnej Focus Media Group.
W tym roku grupa ta otrzymała wyróżnienie wręczane przez Media & Marketing Polska przy okazji corocznego Raportu dotyczącego rynku agencji Interaktywnych i Marketingu Zintegrowanego. Wyróżnienie przyznane zostało grupie za całokształt, za bardzo dobre wyniki w badaniu satysfakcji klientów oraz świetne wyniki finansowe grupy. Nie jest to jedyna nagroda przyznana Focus Media Group. Poprzednie wyróżnienia: Wyróżnienie Specjalne dla Agencji lokalnej w 2011 r., której bez wsparcia z zewnątrz udało się stworzyć grupę komunikacyjną oraz w 2012 r. tytuł Agencji Roku Marketingu Zintegrowanego.
JK