Logo

Marketing MIX

Top Secret rozpoczyna kampanię reklamową

Wzrost świadomości marki, odświeżenie jej wizerunki oraz zwiększenie sprzedaży – to główne cele kampanii adresowanej do kobiet w wieku 25-44 lat.

Top Secret jest polską marką odzieżową należąca do GR REDAN. Na rynku jest obecna od 1996 roku. Obecna strategia zakłada przygotowywanie i sprzedaż damskich i męskich kolekcji dostosowanych do potrzeb klientów, zgodnie z kalendarzem. Jak informuje producent, oferta ubrań i dodatków daje  duże możliwości indywidualnych stylizacji w dobrym stylu,  ma nowoczesny miejski charakter, a projektowanie odbywa się nie tylko w oparciu o najnowsze światowe  trendy mody – jest też inspirowane stylem życia. 

Nieprzypadkowo w rozpoczynającej się kampanii wizerunek marki budowany jest z perspektywy projektantki, snującej opowieść o swojej pracy dla klientek, poszukiwaniu autentyczności, prostoty, nowoczesności. Inspiracje wybiegami zostają przełożone na potrzeby zwykłych ludzi , a modne ubrania dobrej jakości dostępne są w rozsądnych cenach.

Autorem kreatywnego pomysłu kampanii Top Secret jest Agencja Kropka Bordo, spot telewizyjny przygotowali Maria i Kazimierz Zbąscy ze Studiem Flota Filmowa, a w sesji zdjęciowej sylwetki Top Secret fotografował młody polski fotograf, Łukasz Pukowiec.

Media plan kampanii powstał z udziałem Domu Mediowego UM Universal Mccann. Przez kilka najbliższych tygodni marka Top Secret będzie  widoczna w telewizji, Internecie,  prasie i na nośnikach outdoor.

Kampania TV potrwa do połowy października. Zaplanowano w niej emisje 30- i 15-sekundowych spotów jak i billboardów sponsorskich. Kampania OOH, której narzędziem są głownie billboardy 3×6 i ekrany LED, będzie widoczna do końca września i obejmie swym zasięgiem całą Polskę. Internetowa odsłona zaplanowana jest w oparciu o wykorzystanie różnorodnych narzędzi od display, mobile, video po media społecznościowe i potrwa 2 miesiące. Uzupełnieniem będzie też aktywność marki Top Secret w prasie, szczególnie w magazynach kobiecych, gdzie obok klasycznej reklamy pojawią się działania niestandardowe, m.in. limitowane kolekcje.

JK