Kolejny rok agencja Comfitura świętuje wraz z Brown-Forman Polska urodziny Jacka Daniels’a, twórcy jednej z najbardziej znanych na świecie marek whiskey. Przez cały wrzesień i październik prowadzone będą aktywności w ramach zaprojektowanej przez agencję strony „Urodziny Jacka”.
Strona zawiera dwie sekcje: konkurs i galerię. Zadaniem konkursowym jest nagranie filmu, na którym uczestnik konkursu wznosi toast na urodziny Jacka. Na autora najciekawszych życzeń czeka wartościowa nagroda: własna impreza urodzinowa organizowana przez Jacka Daniel’sa. Galeria zdjęć zostanie uruchomiona w drugim tygodniu września. Tydzień wcześniej wystartuje cykl imprez organizowanych przez markę w różnych miastach Polski. Na urodzinowej stronie Jacka będą na bieżąco pojawiały się świeże relacje fotograficzne z imprez.
Wsparcie strony zapewnia administrowany przez agencję Comfitura (fanpage firmy Jack Daniel’s Polska) i zamieszczane na nim posty standardowe i sponsorowane.
Comfitura wraz z Focus Advantage oraz Imagine Nation należy do grupy agencyjnej Focus Media Group, która w tym roku odebrała kolejne wyróżnienie – tym razem za całokształt pracy – wręczane przez „Media & Marketing Polska” przy okazji publikacji corocznego raportu dotyczącego rynku agencji interaktywnych i marketingu zintegrowanego.
www.facebook.com/JackDanielsPolska
JK