Przed nami VI edycja Targów RetailShow – jedynych w Polsce targów poświęconych w całości wyposażeniu, technologiom i usługom dla handlu.
Sony Professional – jako wystawca – zaprezentuje profesjonalne monitory Sony Bravia B2B, kamery PTZ oraz projektory do biznesu i edukacji, a także zastosowań eventowych i digital signage. Portfolio Sony Bravia B2B składa się z 11 modeli. Są to urządzenia w wersji Full HD o przekątnej od 40 do 85 cali, oraz monitory 4K – od 43 cali do 85 cali. Wybrane z nich będzie można zobaczyć na tragach. Warto poznać funkcje takie jak GOOGLE POWER ANDROID i GOOGLE CAST, które dają nie tylko szerokie możliwości personalizacji i sterowania, ale też oferują dodatkowe opcje dostępu i możliwość przesyłania materiałów z różnych urządzeń oraz udostępnia treści np. ze smartfonów i tabletów. Do atutów profesjonalnych monitorów Sony Bravia należą: tryb hotelowy, automatyczne uruchamianie przez HDMI, różnorodne opcje zdalnego sterowania z wykorzystaniem protokołu IP oraz możliwość pracy przez 17 godzin na dobę.
Dużą swobodą w zakresie instalacji szczególnie cenioną w centrach handlowych, w zastosowaniach digital signage oraz eventowych wyróżniają się projektory laserowe (VPL-FHZ60; VPL-FHZ65; VPL-FHZ700L) o żywotności światła do 20 000 godzin. Na RetailShow będzie można poznać funkcjonalności zdalnie sterowanej kamery PTZ – Sony SRG-300SE, która pozwala na przesyłanie danych za pośrednictwem sieci IP. Oprócz nagrywania urządzenie oferuje możliwość transmitowania obrazu na żywo w wybranej sieci.
Rozwiązania Sony będą dostępne w dniach 18-19 listopada 2015 r. w EXPO XXI przy ul. I. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie – STOISKO F09.
Wstęp na targi jest bezpłatny.
Więcej informacji o RetailShow: TUTAJ
JK