Logo

Trade marketing

Podsumowanie konferencji „Aniflex – dwie technologie jeden dostawca. Efektowne i efektywne rozwiązania na rynku etykiet samoprzylepnych”

20 listopada br. w Spale odbyła się konferencja, której organizatorem był producent etykiet samoprzylepnych – Spółka Aniflex. Głównym celem konferencji było przedstawienie ciekawych rozwiązań dedykowanych producentom marek, konstruktorom opakowań oraz prezentacja dwóch technologii druku etykiet samoprzylepnych: technologii druku cyfrowego i fleksograficznego.

Do udziału w konferencji zaproszeni zostali prelegenci – przedstawiciele wiodących firm w branży.

Konferencję otworzył Maciej Wojtaszek – współwłaściciel Aniflex, który opowiedział o możliwościach produkcyjnych firmy; opisał podstawowe założenia cyfrowego i fleksograficznego druku etykiet samoprzylepnych, wskazał która z wymienionych technologii jest najbardziej optymalną przy danych założeniach produkcyjnych. Kolejną prezentację poprowadziła Justyna Kierzkowska-Grzyb – specjalistka ds. marketingu, która zaprezentowała najnowsze trendy w projektowaniu etykiet i opakowań. Na przykładach polskich i zagranicznych właścicieli marek oraz powołując się na badania naukowe wskazała, które z tendencji będą odgrywały największą rolę w projektowaniu opakowań w ciągu najbliższych 2-3 lat.

Kolejne prelekcje dotyczyły nowości surowcowych. Szymon Ignarski z Avery Dennison oraz Przemysław Różycki z UPM Raflatac pokazali najnowsze i najciekawsze rozwiązania surowcowe. Niektóre z zaprezentowanych podczas konferencji materiałów do produkcji etykiet samoprzylepnych to absolutne nowości – prototypy, które szerszej publiczności zaprezentowane zostały właśnie podczas konferencji Spółki Aniflex. Świadczy to o niezwykle wysokim poziomie merytorycznym całego wydarzenia.

Wśród zaproszonych prelegentów znalazł się także przedstawiciel firmy HP – Paweł Lul, który przybliżył tajniki cyfrowego druku HP Indigo – technologii, która przez wielu ekspertów uważana jest za najbardziej rewolucyjną i rozwojową.

Na zakończenie Organizatorzy postanowili zabrać wszystkich zgromadzonych gości do krainy barw. Dr Marek Borowiński – ceniony w Polsce i na świecie ekspert od Visual Merchandisingu i psychologii koloru przedstawił psychologiczne aspekty postrzegania poszczególnych kolorów w odniesieniu do projektów opakowań. Podzielił się także swoją wiedzą i doświadczeniem na temat odpowiedniej ekspozycji produktów w miejscu sprzedaży.

[galeria=”1″]

Niezwykle istotnym i interesującym punktem wydarzenia była wycieczka do siedziby Spółki Aniflex, podczas której uczestnicy zobaczyli jak w praktyce wygląda druk etykiet samoprzylepnych. Wszyscy zaproszeni zostali obdarowani winem z personalizowaną etykietą – opatrzoną zdjęciem każdego z uczestników wykonanym podczas konferencji. Niespodzianka miała być nie tylko upominkiem i podziękowaniem Organizatorów za udział w konferencji, ale także pokazywała jak szybki i precyzyjny potrafi być druk etykiet w technologii cyfrowej.

Zakończeniem cyklu szkoleń i prelekcji była uroczysta kolacja, której najważniejszym punktem był pokaz animacji – historia rozwoju Spółki Aniflex przedstawiona za pomocą piasku.

Jak wynika z opinii zaproszonych gości konferencja zakończyła się sukcesem; Organizatorzy planują już kolejne spotkanie w ramach „efektownych i efektywnych rozwiązań na rynku etykiet samoprzylepnych”.

OOH magazine był patronem wydarzenia.

www.aniflex.pl

 

JK