Logo

Trade marketing

Pierwszy w Polsce SHOWROOM materiałów POS

POS Media Poland gościł ponad 150 przedstawicieli firm z rynku FMCG, finansów i motoryzacji na prezencji oferty nowych rozwiązań nośnikowych.

23 i 24 listopada na terenie hali Tesco w Warszawie podczas SHOWROOM zaprezentowano ponad 60 niestandardowych form materiałów POSm – wiele z nich zostało sprowadzonych z zagranicznych oddziałów firmy: Rosji, Węgier, Słowacji i Ukrainy. W niektórych z nich zastosowano oświetlenie diodowe, w tym także sekwencyjne. Szczególnym zainteresowaniem cieszyła się rama ledowa. W wielu materiałach użyto prawdziwych reklamowanych produktów, ich opakowań lub ich wzorów odtworzonych dzięki technice druku 3D lub dzięki technice termoformowania. Pojawiły się też materiały, na których zostały zamontowane  dodatkowo przestrzenne elementy, w tym kwiaty, szyszki chmielu itp.

[galeria=”1″]

– SHOWROOM to wyjątkowy koncept mający na celu zaprezentowanie możliwości wykorzystania rozwiązań w komunikacji in-store. Klienci zwracali szczególną uwagę na materiały, które przyciągały wzrok swoimi rozmiarami, w tym naklejkę podłogową, której wymiar może dochodzić nawet do 60 m2 oraz bramy reklamowe, które mogą być montowane zarówno przy wejściu na halę zakupową, jak i u wejścia do kategorii – mówi Marta Kulcak-Boryń, country Manager POS Media Poland.

Ze względu na duże zainteresowanie wydarzeniem POS Media Poland planuje wkrótce kolejny SHOWROOM.

www.pos-media.pl

JK