Logo

Trade marketing

Bożonarodzeniowe opakowanie Coca-Coli

Do sklepów w Wielkiej Brytanii trafiła specjalna świąteczna edycja napoju z etykietą-nalepką, którą można zmienić w ozdobną kokardę.

Konsumenci napoju mogą cieszyć się z nowej kampanii, w ramach której na rynku brytyjskim pojawiły się butelki Coca-Coli, Coca-Coli Life, Coca-Coli Zero oraz Diet Coke o pojemności 1,75 l. Nowością na opakowaniach jest specjalna nalepka. W łatwy sposób, za pomocą kilku prostych ruchów, można ją zmienić w okazałą kokardę, podkreślającą świąteczny wymiar Coca-Coli, która może stać się gwiazdkowym prezentem.

[youtube=”ZLIdd828nvc”]

To już kolejny pomysł koncernu na podkreślenie wyjątkowego, osobistego charakteru popularnego napoju. Wcześniej w sklepach pojawiły się m.in. butelki ze spersonalizowaną etykietą z imieniem itp.

W Polsce w ramach świątecznej odsłony kampanii „Podaruj radość” od 1 grudnia w trasę ruszyły charakterystyczne czerwone ciężarówki z Coca-Colą. Konwój amerykańskich pojazdów ma odwiedzić 55 miast. Kampania rozpoczęła się od premiery nowej wersji świątecznego przeboju „Coraz Bliżej Święta” w wykonaniu Margaret i finalistów programu „The Voice of Poland”. W teledysku występują również gwiazdy polskiego Youtube.

Clip można zobaczyć: TUTAJ

Źródło: Coca-Cola

JK