Logo

Marketing MIX

Biuro Podróży Reklamy z wiosenną kampanią reklamową dla Almatur

Almatur wybrał agencję Biuro Podróży Reklamy do współpracy w zakresie kampanii reklamowej promującej jej letnią ofertę. Agencja obsługuje markę Almatur w social mediach i w ubiegłych latach realizowała projekty reklamowe dla Almatur na Facebooku, Instagramie, Ask.fm, m.in. z udziałem Marcina Gortata. 

Tegoroczna akcja opiera się na unikalnym, autorskim pomyśle i będzie realizowana pod hasłem „Zapracuj na swoje wakacje”.

Celem konkursu jest zaangażowanie jak największej grupy dzieci i młodzieży do pożytecznych działań  oraz  pochwalenia się przez nich swoimi talentami i osiągnięciami.  Akcja potrwa do 31 maja bieżącego roku, a skierowana jest do dzieci i młodzieży poniżej 18 roku życia.

Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest nakręcenie krótkiego filmu lub zrobienie zdjęcia pokazującego jak uczestnicy pomagają w codziennych czynnościach domowych, zaprezentowanie przed obiektywem kamery lub aparatu swoich zdolności sportowych lub pochwalenie się osiągnięciami w nauce.

Następnym krokiem jest zalogowanie się na stronie mojewakacje.almatur.pl poprzez portal społecznościowy Facebook lub adres email i umieszczenie linka do filmu lub zdjęcia dokumentującego wykonanie zadania. Publikacje dzieci i młodzieży, powinny być opatrzone hashtagami #Almatur oraz #zapracujnawakacje. Moderatorzy ze strony organizatora, będą na bieżąco oceniać i przyznawać punkty, które będzie można potem wymienić na zniżki na obozach Almatur u w sezonie letnim 2016. Każdy z użytkowników wykonując różne zadania może uzbierać nawet do 500 zł zniżki. 

Dodatkowo, szczególne  osiągnięcia mają szansę być docenione specjalną nagrodą Prezesa Almatur w wysokości 60% zniżki na obóz, ufundowaną z okazji 60-lecia istnienia marki. Od momentu zalogowania na stronie konkursowej każdy uczestnik ma 14 dni na zdobywanie zniżek na swój wymarzony obóz.

Almatur w swojej akcji promocyjnej stawia sobie za cel wyciągnąć dzieci sprzed telewizorów, ekranów komputerów, tabletów i skłonić do zaprezentowania swoich talentów, pracowitości, do pochwalenia się osiągnięciami w nauce. Te tematy i wartości korespondują z marką Almatur i usługami, które świadczy.

Agencja przygotuje 4 filmy reklamujące akcję i wyjaśniające ideę, które będzie można znaleźć zarówno na stronie internetowej, kanale Youtube https://www.youtube.com/user/almatur jak i na profilu Facebook  https://www.facebook.com/almatur/.

Tytuł partnera akcji objęło Cinema City, a oprócz tego udało się również pozyskać licznych patronów, wspierających konkurs Almaturu. Patronat nad akcją objęli: dwutygodnik edukacyjny dla młodzieży Cogito, czasopismo Victor Gimnazjalista, edukacyjny serwis internetowy fiszkoteka.pl oraz platforma social learningowa zadane.pl.

Agencja odpowiada za pomysł, kreację, realizację, współpracę z partnerami i patronami oraz za zakup mediów. W działaniach zostaną wykorzystane takie narzędzia jak SEM, display, video marketing, social media marketing, współpraca z blogerami, marketing na terenie sieci kin Cinema City.

Akcja potrwa 2 miesiące lub do wyczerpania puli zniżek, która wynosi 150 000 zł. 

JK