Grupa Chemiczna Ciech, przodująca firma europejskiego rynku chemicznego, w wyniku wygranego przetargu powierzyła SaltPepper Brand Design przygotowanie kompleksowego systemu opakowań dedykowanym rolnikom.
Jak informują twórcy projektu, wyzwaniem było stworzenia jednolitego i nowoczesnego systemu, który odpowiadałby dzisiejszym standardom i trendom na rynku oraz budował pozycje lidera w branży. Celem, który należało osiągnąć była zmiana wizerunku wszystkich linii produktowych Ciech Sarzyna oraz wyróżnienie ich na tle konkurencji.
– Po gruntownym przeanalizowaniu trendów rynkowych, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie innowacyjnych zabiegów, które ułatwiają klientom podejmowanie decyzji zakupowych. Na opakowaniach znalazły się atrakcyjne, rozpoznawalne zdjęcia, a nazwy produktów zyskały unikatową, nowoczesną oprawę. Ostatnia litera nazwy została wzbogacona wyróżniającym elementem kolorystycznym. Zabieg zastosowany na różnych produktach kategorii, stał się dzięki temu jej charakterystycznym znakiem rozpoznawczym. Wszystkie informacje na opakowaniach ujęte zostały w klarowny, czytelny system graficzny – podkreśla Tomasz Mieczkowski, Business Development Manager w agencji SaltPepper Brand Design.