Allegro realizuje działania wizerunkowe, które stanowią kolejny etap kampanii rozpoczętej w ubiegłym roku. Komunikacja pod hasłem „Czego szukasz?” obejmuje emisję spotów w TV, kinie oraz internecie. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy UM.
Na fali ubiegłorocznej kampanii Allegro, która została bardzo ciepło przyjęta przez branżę oraz konsumentów, marka kontynuuje działania wizerunkowe. Przekaz spotów w nowej odsłonie nawiązuje do pasji. Na Allegro klient może znaleźć przedmioty, które pomogą mu znaleźć nowe lub rozwinąć dotychczasowe zainteresowania.
Działania odbywają się przede wszystkim za pośrednictwem telewizji, w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Kampania wizerunkowa pod rozpoznawalnym hasłem „Czego szukasz?” wykorzystuje dwie długości spotów. Oba emitowane są w tym samym bloku reklamowym – spot 5” na początku zapowiada emisję spotu 60” na końcu.
[youtube=”SQ_fQvhk0fU”]
Drugim filarem kampanii są działania w digitalu. Spoty 60’’ emitowane są w serwisach VOD oraz na wybranych portalach horyzontalnych. Reklama widoczna jest także w serwisach muzycznych i w mobilu. Uzupełnieniem kampanii są emisje na ekranach kin w największych miastach w Polsce.
Akcja potrwa do połowy czerwca br. Planowaniem i zakupem mediów oraz przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM.
KL