Logo

Marketing MIX

Clear Channel Poland z kompleksową ofertą reklamy tranzytowej

CLEAR CHANNEL POLAND rozszerza ofertę reklamy zewnętrznej o reklamę na i w środkach komunikacji publicznej, potocznie nazywaną TRANZYTEM.

Jak podaje IGRZ w wynikach za 2014 rok reklama tranzytowa zanotowała aż 33% wzrost przychodów w stosunku do roku 2013.

Oferta tranzytowa Clear Channel Poland oferuje najszerszy zasięg:

  • lokalny,
  • regionalny,
  • ogólnopolski,
  • międzynarodowy

i pełną paletę możliwości realizacji kampanii

  • na zewnątrz (pełna paleta od reklamy na całym pojeździe Full Wrap, po wszelkie formy typu Full Back, Busboard, Tramboard; etc.)
  • wewnątrz (monitory LCD, plakaty, naklejki, WiFi, eventy, etc.)
  • niestandardowych,

na wszystkich typach pojazdów komunikacji publicznej: autobusach, tramwajach, kolejkach podmiejskich, etc.

To całkowita obsługa kampanii od zapytania do realizacji na pełnej palecie nośników tranzytowych, w oparciu o międzynarodowe doświadczenie i bank pomysłów, szyta na miarę pod każde zapytanie klienta, ze wsparciem plannerskim, kreatywnym, produkcyjnym i z możliwością połączenia z innymi rozwiązaniami reklamowymi Clear Channel.

Do zespołu Clear Channel Poland dołączyły 3 nowe osoby, z wieloletnim doświadczeniem i sukcesami w reklamie tranzytowej: Magdalena Tynor i Witold Juszczyk odpowiedzialni za ofertę, kreację i realizację kampanii oraz Maciej Malinowski odpowiedzialny za część operacyjną i produkcję. Wprowadzali i rozwijali formaty reklamy tranzytowej przez ostatnią dekadę. Zrealizowali blisko 1000 kampanii, w tym pierwszą kampanię WIFI w autobusach. 

– Wprowadzenie oferty tranzytowej jest konsekwencją naszej strategii pełnego skupienia się na potrzebach klientów. Uzupełniamy w ten sposób naszą ofertę reklamy zewnętrznej w mniejszych miejscowościach i dodajemy nową jakość do naszej oferty w największych aglomeracjach. Pamiętając, że naszym zadaniem jest zagwarantować klientom dotarcie do atrakcyjnej widowni reklamy zewnętrznej. Wzmacniamy ofertę regionalną o nowe, nieograniczone możliwości. Jak zawsze w naszych działaniach najważniejsza jest jakość, precyzyjne targetowanie, elastyczność i dostosowanie do potrzeb klienta. Wyniki reklamy tranzytowej za 2014 r. pokazują dynamikę i potencjał wzrostu tego medium oraz rosnące zapotrzebowanie klientów na taką reklamę – mówi Kalina Janicka, CEO Clear Channel Poland.

Na zdjęciu: kultowa kampania ZOO w Kopenhandze Clear Channel Outdoor.

www.clearchannel.com.pl

KL