Logo

Marketing MIX

Krystaliczna – nowa marka wody mineralnej w sieci Kolportera

Firma Kolporter wprowadziła na rynek własną markę wody mineralnej. „Krystaliczna”, bo taką nazwę nosi woda, dostępna jest w sieci ponad tysiąca Saloników Prasowych i salonów Top-Press.

„Krystaliczna” to naturalna woda mineralna o średnim poziomie zmineralizowania. Pochodzi z ujęcia nr 3 „Life” mieszczącego się w miejscowości Wschowa. Woda zamknięta została w poręczną, lekką butelkę o pojemności 0,5l i dostępna jest w dwóch wariantach – niegazowana i gazowana.

– Krystaliczna jest na rynku zaledwie dwa miesiące. Została wprowadzona do całej sieci Kolportera w drugiej połowie marca tego roku. Jest jedną z trzech marek wód dostępnych w Salonikach Prasowych i salonach Top-Press i muszę przyznać, że od początku jej sprzedaż spełnia nasze oczekiwania i założenia. Z miesiąca na miesiąc odnotowujemy większą popularność produktu. Nasi klienci coraz chętniej sięgają po tę wodę – mówi Edyta Kmiecik, specjalista ds. produktu w Kolporterze.

Projekt graficzny opakowania został opracowany przez Dział Marketingu Kolportera. I właśnie ten dział odpowiada za identyfikację wizualną produktu. Fima nie posiłkowała się żadnymi zewnętrznymi agencjami. 

JK