Polski Związek Piłki Nożnej oraz producent wody mineralnej Ustronianka przedłużyli umowę sponsorską, na mocy, której Ustronianka pozostanie Oficjalnym Sponsorem i jedyną Oficjalną Wodą Reprezentacji Polski do 31 lipca 2018 roku.
– Jestem dumny, że moja firma wspiera Polską Reprezentację. Eliminacje do Euro 2016 udowodniły, że nasza Kadra potrafi walczyć. Ambicja, duch walki i ogromne zaangażowanie zawodników pozwoliły osiągnąć sukces i wymarzony awans. Ustronianka, przez cały ten czas wspierała naszych piłkarzy i konsekwentnie będzie robić to dalej. Wierzę, że największe sukcesy naszej Kadry Narodowej dopiero przed nami – podkreśla Michał Bożek, prezes firmy Ustronianka.
W ramach podpisanej umowy Ustronianka posiada prawo do posługiwania się tytułem „Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski”, a także do wykorzystywania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski. Logotyp firmy jest także obecny na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, jak również zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych.
– Sponsoring Reprezentacji ma rzeczywisty wpływ na postrzeganie i rozpoznawalność naszej marki. Ustronianka – Jedyna Oficjalna Woda Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, to brzmi dumnie. Cieszę się, że nasze wsparcie dla Reprezentacji przynosi wymierne efekty – mówi Janusz Rubas, wiceprezes firmy Ustronianka.
Ustronianka jest kolejnym partnerem, z którym w ostatnich tygodniach PZPN przedłużył umowę sponsorską.
– To pokazuje, że polskie firmy mające bogate tradycje dostrzegają wielką wartość marketingową jaką wnosi sponsoring Reprezentacji Polski – zaznacza Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
[youtube=”iOLNn5T6Ay4″]
JK