Logo

Marketing MIX

Ustronianka oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski do 2018 roku

Polski Związek Piłki Nożnej oraz producent wody mineralnej Ustronianka przedłużyli umowę sponsorską, na mocy, której Ustronianka pozostanie Oficjalnym Sponsorem i jedyną Oficjalną Wodą Reprezentacji Polski do 31 lipca 2018 roku.

– Jestem dumny, że moja firma wspiera Polską Reprezentację. Eliminacje do Euro 2016 udowodniły, że nasza Kadra potrafi walczyć. Ambicja, duch walki i ogromne zaangażowanie zawodników pozwoliły osiągnąć sukces i wymarzony awans. Ustronianka, przez cały ten czas wspierała naszych piłkarzy i konsekwentnie będzie robić to dalej. Wierzę, że największe sukcesy naszej Kadry Narodowej dopiero przed nami – podkreśla Michał Bożek, prezes firmy Ustronianka.

W ramach podpisanej umowy Ustronianka posiada prawo do posługiwania się tytułem „Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski”, a także do wykorzystywania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski. Logotyp firmy jest także obecny na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, jak również zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych.

– Sponsoring Reprezentacji ma rzeczywisty wpływ na postrzeganie i rozpoznawalność naszej marki. Ustronianka – Jedyna Oficjalna Woda Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, to brzmi dumnie. Cieszę się, że nasze wsparcie dla Reprezentacji przynosi wymierne efekty – mówi Janusz Rubas, wiceprezes firmy Ustronianka.

Ustronianka jest kolejnym partnerem, z którym w ostatnich tygodniach PZPN przedłużył umowę sponsorską. 

– To pokazuje, że polskie firmy mające bogate tradycje dostrzegają wielką wartość marketingową jaką wnosi sponsoring Reprezentacji Polski – zaznacza Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

[youtube=”iOLNn5T6Ay4″]

 

JK