ContentHouse został jedyną agencją, będącą oficjalnym partnerem organizacji zrzeszającej największe firmy energochłonne w Polsce. W najbliższym roku będzie prowadzić usługi doradcze z zakresu strategii i komunikacji marketingowej.
Izba Energetyki Przemysłowej i Odbiorców Energii jest organizacją samorządu gospodarczego zrzeszającą podmioty, prowadzące działalność związaną z wytwarzaniem, przesyłem, obrotem i odbiorem energii elektrycznej oraz cieplnej na terenie Polski.
– Izba Energetyki Przemysłowej i Odbiorców Energii zrzesza ponad 50 podmiotów, które rozdają karty w zakresie zużycia energii elektrycznej i cieplnej w Polsce. Będziemy prowadzić usługi doradcze z zakresu strategii, komunikacji marketingowej w nowych mediach dla największych korporacji wchodzących w skład Izby – komentuje Grzegorz Miłkowski, Managing Director ContentHouse.
– Dla Izby Energetyki Przemysłowej i Odbiorców Energii rozpoczynająca się właśnie współpraca z ContentHouse jest niezwykle ważna. Nauczyliśmy się skuteczności w staraniach o interesy naszych członków, nie potrafimy się jednak chwalić sukcesami, pokazać niepodważalnych efektów naszych działań, korzyści jakie odnoszą nasi członkowie. Chcemy otworzyć IEPiOE na media, te „nowe”, mające największą „siłę rażenia” szczególnie wśród osób młodych i dynamicznych. Chcemy, by już sam wizerunek Izby zachęcał do współpracy, do wejścia, poszperania i skorzystania z jej wiedzy i zasobów – komentuje Henryk Kaliś, Prezes Izby Energetyki Przemysłowej i Odbiorców Energii.
Współpraca Izby i ContentHouse będzie obejmowała m.in. obsługę PR realizowanych przez nią wydarzeń, doradztwo strategiczne oraz marketingowe w obszarach prowadzonych przez Izbę. W ramach obsługi ContentHouse będzie współpracował z Agencją INSIGNIA, poszerzając zakres kompetencji. INSIGNIA dostarczy zaplecze technologiczne i kreatywne.
***
ContentHouse to agencja content marketingowa specjalizująca się w usługach consultingowych z zakresu strategii i komunikacji w nowych mediach. Agencja realizuje działania z zakresu PR, tworzenia serwisów branded contentowych, obsługi redakcyjnej mediów firmowych, media relations i video content. Jest także wydawcą serwisu na temat dobrych standardów efektywnej komunikacji content marketingowej www.contentstandard.pl.
JK