Logo

Marketing MIX

Innowacyjne Familijne 2GO w kampanii reklamowej

20 maja wystartowała kolejna kampania reklamowa marki Familijne, promującą innowacyjne, indywidualnie pakowane wafelki Familijne 2GO. Działania w telewizji, Internecie, radiu i prasie kobiecej potrwają do końca czerwca br.

Marka Familijne w najnowszej kampanii promuje innowacyjne, indywidualnie pakowane wafelki Familijne 2GO – jedyne na rynku wafle rodzinne do wygodnej konsumpcji poza domem. Reklama prezentuje nowość, a także nowe okazje spożycia produktów marki. 30-sekundowy spot pokazuje Familijne 2GO jako idealnego towarzysza rodzinnych wycieczek, a wszystko w rytmie hitu „I love Rock & Rol”l.

Spot reklamowy będzie emitowany w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN, a także stacjach tematycznych. Równolegle ruszą aktywności w Internecie: kampania odsłonowa oraz działania w serwisach YouTube, VoD i Facebook. Zaplanowano również lokowanie produktów w telewizji śniadaniowej, sponsoring radiowy i aktywności reklamowe w prasie konsumenckiej.

[youtube=”V9QCvlt5CtU”]

Strategię i kreację przygotowała agencja SohoSquare, za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja Gong, za lokowanie produktu – Mediabrands Studios. Media zaplanował oraz zakupił dom mediowy Universal McCann. Za produkcję jest odpowiedzialny dom produkcyjny RedWorks. Kampania potrwa od 20 maja do końca czerwca br.

www.familijne.pl 

JK