Logo

Marketing MIX

LOTTO partnerem strategicznym Tour de Pologne

LOTTO, marka Totalizatora Sportowego, będzie Partnerem Strategicznym Tour de Pologne – Partnerem Klasyfikacji Najaktywniejszy Zawodnik 73. Tour de Pologne UCI World Tour oraz Partnerem Klasyfikacji Najaktywniejsza Zawodniczka Tour de Pologne Women.

Współpraca Tour de Pologne z Totalizatorem Sportowym rozpoczęła się dwa lata temu przy okazji 71. Tour de Pologne. Marka LOTTO została wówczas Partnerem Strategicznym naszego narodowego wyścigu kolarskiego.

– Byliśmy bardzo zadowoleni z tej współpracy i cieszymy się, że będziemy ją kontynuować również w tym roku. LOTTO od lat wspiera polski sport i przyczynia się do rozwoju wielu imprez. Jestem przekonany, że wspólnie uda nam się jeszcze bardziej podnieść prestiż Tour de Pologne  – mówi Czesław Lang, Dyrektor Generalny Tour de Pologne.

– Nie ulega wątpliwości, że Tour de Pologne to wydarzenie najwyższej rangi, prawdziwe święto kolarstwa szosowego. Cieszę się, że marka LOTTO po raz trzeci będzie Partnerem Strategicznym Tour de Pologne, a także Partnerem Klasyfikacji Najaktywniejszy Zawodnik oraz Partnerem Klasyfikacji Najaktywniejsza Zawodniczka – podkreśla Łukasz Łazarewicz, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego, który apeluje do kibiców kolarstwa o gorący doping na wszystkich etapach. Trzymajmy kciuki, szczególnie za Polaków. Nasze kolarstwo szosowe, głównie dzięki takim osobom jak pan Czesław Lang, ma się bardzo dobrze, zatem szanse na sukcesy są naprawdę duże. Do zobaczenia na trasie – dodał Łazarewicz.

LOTTO będzie Partnerem Klasyfikacji Najaktywniejszy Zawodnik 73. Tour de Pologne UCI World Tour. W ubiegłym roku jej zwycięzcą został Kamil Gradek. Także i w tym roku polscy kolarze startujący w barwach grup zawodowych lub Reprezentacji Polski powinni się liczyć w walce o triumf w tej klasyfikacji. Na trasie 73. Tour de Pologne znajduje się w sumie dziewięć Lotnych Premii LOTTO, a zwycięzcę klasyfikacji poznamy podczas królewskiego etapu BUKOVINA Resort – Bukowina Tatrzańska.

Tegoroczną nowością jest Tour de Pologne Women – wyścig kobiet organizowany na tych samych zasadach, co Tour de Pologne UCI World Tour. Nie mogło więc zabraknąć Klasyfikacji Najaktywniejsza Zawodniczka, której partnerem również zostało LOTTO. Najlepsze zawodniczki świata będą rywalizować w Polsce dniach 19-20 lipca, a zwyciężczynię wyścigu oraz klasyfikacji Najaktywniejsza Zawodniczka LOTTO poznamy 20 lipca w Bukowinie Tatrzańskiej.

– LOTTO jest marką, która ma wielkie zasługi w budowaniu polskiego sportu. Jestem przekonany, że mając takiego partnera, w krótkim czasie uda nam się uczynić Tour de Pologne Women najważniejszym kolarskim wyścigiem kobiet na świecie – podkreśla Adam Siluta, Prezes Zarządu Lang Team

JK