Logo

Marketing MIX

Havas Worldwide Group Poland z 6 nagrodami w konkursie KTR

Kampania „RÓB TO, W CO WIERZYSZ – JOHNNIE WALKER” z pierwszym w historii festiwalu złotem w kategorii Brand PR.

Havas Worldwide Group Poland wygrywa złoto, trzy srebra i dwa brązy w tegorocznej edycji konkursu kreatywnego KTR. Zwycięzcy zostali ogłoszeni podczas Gali 24 maja br.

Najwięcej nagród dla Havas Worldwide zdobyła kampania „RÓB TO, W CO WIERZYSZ – JOHNNIE WALKER” zrealizowana dla Diageo. W sumie 5 statuetek przyznano w kategoriach:

Digital&Mobile / Digital Branded Content (brąz)

PR&Event / Product/Brand PR (złoto)

Digital Craft / Muzyka (srebro)

Digital Craft / Digital Movie (brąz)

Digital Craft / Storytelling (srebro)

Drugim nagrodzony projekt – „SAMi. Spotkajmy się sami” dla Samsung Polska zdobył srebro w kategorii Media / Kreatywne użycie mobile.

KTR to najbardziej prestiżowy konkurs kreatywny branży reklamowej w Polsce. Prace nagradzane są w 12 kategoriach.

Więcej o konkursie: TUTAJ

 JK