Logo

Marketing MIX

Znamy Laureatów XXVI edycji Konkursu „Teraz Polska”

30 maja w Teatrze Wielkim w Warszawie odbyła się XXVI uroczysta Gala „Teraz Polska”, podczas której nagrodzone zostały najlepsze polskie firmy, usługi, innowacje i samorządy. Po raz siódmy przyznane zostały również tytuły Wybitnego Polaka. 

W tym roku Kapituła Konkursu „Teraz Polska” nagrodziła Godłem 15 produktów, 8 usług, 2 przedsięwzięcia innowacyjne oraz 3 gminy. 

– Tegoroczna edycja Konkursu była jedną z najbardziej interesujących pod względem różnorodności zgłoszonych produktów i usług. Kapituła, która na podstawie ocen eksperckich, wybierała laureatów, nie miała łatwego zadania. 58% zgłoszeń otrzymało na etapie oceny ekspertów 900 i więcej punktów na 1000 możliwych, co potwierdza, że kolejny raz możemy cieszyć się wysokim poziomem i wyrównaną rywalizacją o Godło „Teraz Polska”. Z satysfakcją obserwujemy, jak z roku na rok wśród laureatów przybywa firm oferujących najnowocześniejsze rozwiązania w swoich branżach. Jesteśmy przekonani, że mają one olbrzymi potencjał, by stać się wizytówką polskiej gospodarki na świecie – podsumowuje Michał Lipiński, dyrektor Konkursu „Teraz Polska”.

Godło „Teraz Polska” cieszy się dziś zaufaniem, uznaniem społecznym i dobrą opinią publiczną. Jest gwarancją najwyższej jakości, jaką otrzymują konsumenci, nabywając produkt czy usługę.

– W czasach, kiedy coraz większą popularnością cieszy się idea patriotyzmu konsumenckiego, Godło pomaga Polakom podejmować wybory również przy sklepowej półce. Daje im pewność, że wybierają towar dobry i produkowany w Polsce – tłumaczy Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego. 

Rozpoznawalność Godła „Teraz Polska” przekłada się także na możliwości promocyjne, jakie pojawiają się przed Laureatami. 

– Decyzję o wzięciu udziału w Konkursie „Teraz Polska“ podjęliśmy po otrzymaniu rekomendacji Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, która kilka miesięcy wcześniej doceniła wartość i potencjał naszego produktu – systemu C-Eye, przyznając mu nagrodę główną w konkursie „Polski Produkt Przyszłości”. Znalezienie się w gronie laureatów Konkursu „Teraz Polska“ jest dla nas nobilitacją i świetną okazją do zintensyfikowania działań marketingowych na rynku międzynarodowym – mówi Bartosz Kunka, prezes zarządu AssisTech.

– Przystępując do Konkursu „Teraz Polska” chcieliśmy umocnić markę Międzyzdrojów jako gminy wiarygodnej dla inwestorów, przyjaznej dla mieszkańców, nowoczesnej i  atrakcyjnej dla turystów z Polski i z zagranicy. Udało się! Przyznanie przez gremium ekspertów i Kapitułę  Konkursu Godła „Teraz Polska“  to uznanie i prestiż, którymi możemy się szczycić. Czujemy się niezwykle dumni, że znaleźliśmy się w szacownym gronie laureatów – podsumowuje Leszek Tomasz Dorosz, burmistrz Międzyzdrojów.

Kapituła Konkursu „Teraz Polska” po raz piąty przyznała Honorowe Wyróżnienia wyjątkowym wydarzeniom i inicjatywom promującym Polskę w kraju i za granicą. Honorowe Godła otrzymali:

– Stowarzyszenie WIOSNA za organizację akcji Szlachetna Paczka,

– Muzeum Powstania Warszawskiego, 

– Polski Związek Piłki Siatkowej za organizację Ligi Światowej. 

– Super! Ja po prostu od zawsze chciałem, aby Polska była lepszym krajem. Nie chciałem, żeby niektórym było dobrze, albo tylko mnie. Chciałem, by wszystkim było dobrze. Tego chcę i dzisiaj. Dlatego krzyczę razem z wami: Teraz Polska!!! – mówi ks. Jacek Stryczek, prezes Stowarzyszenia WIOSNA.

Podczas wieczornej Gali poznaliśmy również Laureatów VII edycji Konkursu „Wybitny Polak”, którzy swoją działalnością oraz licznymi sukcesami promują wizerunek Polski i Polaków na świecie. W tym roku tytuły „Wybitnego Polaka” otrzymali: Irena Eris, Elżbieta Wysoczańska oraz prof. Krzysztof Matyjaszewski. 

– Nagroda ta jest dla mnie ogromnym wyróżnieniem. Pokazuje, że praca na rzecz budowania pozycji Polski przez pryzmat rzetelnej i zrównoważonej działalności gospodarczej, wpływa na zmianę postrzegania naszego kraju poza granicami. Jestem dumna, że doceniono mnie jako ambasadora marki Polski nie tylko w kraju, ale także poza nim. Mam nadzieję, że mój przykład stanie się inspiracją dla młodych przedsiębiorców. Wierzę, że pasja i marzenia dodają skrzydeł, a wiara we własne umiejętności pozwala osiągnąć sukces – mówi dr Irena Eris. 

– Swoją działalnością pragnę dowieść, że eksponując polskie korzenie, można odnieść sukces na świecie, nawet w paszczy lwa, jaką jest Paryż dla branży kosmetycznej. VISOANSKA jest marką francuską, produkty są produkowane we Francji, ale mimo wszystko, dzięki wyeksponowaniu mojego polskiego pochodzenia przy każdym spotkaniu z dziennikarzami na całym świecie mam okazję rozmawiać o Polsce, naszej tradycji kosmetycznej i o możliwościach Polaków, które są często niedoceniane Od wielu lat nie było takiego zainteresowania wokół Polski jak dzisiaj. Wykorzystajmy ten moment, aby ją promować. Jesteśmy ambasadorami naszego kraju i poprzez nasz profesjonalizm, słowiańską pasję, z jaką podejmujemy wyzwania, współtworzymy  jego wizerunek na świecie – opowiada Elżbieta Wysoczańska, laureatka Konkursu „Wybitny Polak”.  

Zobacz katalog galowy

JK