Logo

Marketing MIX

Adform wzmacnia zespół

Do firmy Adform – znanej z kompleksowych rozwiązań Programmatic – dołączają dwie nowe osoby – Dominik Ryżko, który obejmuje stanowisko Head of Development & Data Science oraz Małgorzata Kmieciak jako Agency Sales Manager.

Dominik Ryżko, jako Head of Development & Data Science, będzie odpowiedzialny za rozwój działu R&D w Polsce oraz wsparcie w budowie strategii innowacyjności firmy. Poprzednio pracował w Allegro jako Chief Data Scientist, gdzie odpowiedzialny był m.in. za prace w obszarze Data Science, Data Governance i Business Intelligence. Wcześniej, przez szereg lat, zdobywał doświadczenie w konsultingu IT (Oracle, Accenture), m.in. w roli kierownika projektów. Zajmuje się prowadzeniem zajęć z zakresu Big Data i sztucznej inteligencji w Instytucie Informatyki Politechniki Warszawskiej. Jest prelegentem na wielu krajowych i międzynarodowych konferencjach naukowych i przemysłowych. Związany ze społecznością startupową w Polsce, jest mentorem i organizatorem szeregu wydarzeń
i letnich szkół dla startupów.

Małgorzata Kmieciak na nowym stanowisku Agency Sales Managera będzie odpowiedzialna za zarządzanie współpracą z agencjami i domami mediowymi w Polsce. Poprzednio przez ponad siedem lat związana z Google Poland, gdzie przez ostatnie 5 lat, jako Industry i Agency Development Manager, współpracowała z kluczowymi klientami oraz agencjami, odpowiadając za realizację strategii digitalowych z wykorzystaniem rozwiązań reklamowych Google. Wcześniej przez ponad trzy lata była odpowiedzialna za sprzedaż i client service w firmach produkcyjnych Armstrong DLW i Ergis-Eurofilms.

www.adform.com

JK