Kampania #Mam Moc to nieco przewrotny sposób by pokazać, ze każdy dzień może być okazją do radości – nawet poniedziałkowy poranek! Maciej Stuhr, ambasador akcji , prezentuje swój sposób na najbardziej stresogenne momenty – poniedziałkowy ranek, korki w komunikacji miejskiej oraz tęsknota do piątku w autorskich piosenkach. „Poniedziałkowy dół”, „Autobus z horroru” oraz „Piątello” to utwory, które nikogo nie pozostawią obojętnym i poradzą sobie z największym nawet stresem. Piosenki można już obejrzeć na kanale www.youtube.com oraz w mediach społecznościowych.
Piosenki zostały zarejestrowane przez Macieja Stuha w londyńskim studio przy udziale złożonego
z międzynarodowych muzyków – zespołu Stay Strong Brothers. Zespół Stay Strong Brothers wspiera kampanię #Mam Moc, by udowodnić siłę pozytywnego myślenia w zaskakujący i przekorny sposób.
W ramach akcji #Mam Moc odbyło się również „Świętowanie poniedziałkowego poranka” w czasie którego na jednym z największych węzłów przesiadkowych w Warszawie odbyła się premiera piosenki „Poniedziałkowy dół” a Maciej Stuhr pomagał warszawiakom przetrwać ten ciężki początek tygodnia.
Akcja #Mam Moc jest częścią kampanii marki Actimel, która oprócz komunikacji poprzez media społecznościowe obecna jest w telewizji oraz VOD z dwoma spotami – „Nauczycielka” oraz „Rolnik.
[youtube=”unk0Ile3AEs”]
Te najnowsze, wyjątkowe spoty prezentują rolnika, który cieszy się z każdego zadania i przystępuje do niego z ogromnym zapałem. W drugim spocie – młoda, urocza nauczycielka z energią i radością rozwiązuje wszystkie problemy szkolne swoich wychowanków. Kampania składa się z wielu momentów w których możemy zostać zaskoczeni jej pozytywnym wydźwiękiem w trudnej chwili, np. reklamy na autobusach w najbardziej zatłoczonych trasach, digitalowe billboardy, które przeliczą czas do końca korka na ulubione piosenki.
Najnowsza kampania Actimela realizowana jest przez firmę Danone przy udziale agencji Y&R oraz Mediacom.
JK