Od 1 czerwca na czele zespołu marketingu polskiego oddziału MasterCard stoi Marta Życińska.
Marta Życińska zajmie się działaniami promującymi firmę, należące do niej marki, rozwiązania i produkty, a także współpracą marketingową z bankami i sieciami handlowymi oraz projektami sponsoringowymi firmy w Polsce. Będzie jednocześnie zarządzać kilkuosobowym zespołem.
Ma ponad czternastoletnie doświadczenie w marketingu. Przez ostatnie siedem lat pracowała w Grupie PZU, najpierw jako dyrektor ds. komunikacji marketingowej, a następnie dyrektor biura marketingu. Odpowiadała tam za komunikację, media, działania w Internecie, badania marketingowe oraz trade marketing, przeprowadzając m.in. strategiczny projekt odświeżenia marki i zmiany logo.
Wcześniej związana była z PTK Centertel, gdzie przez kilka lat budowała markę Idea dla Firm, a następnie brała udział w rebrandingu na Orange i kierowała komunikacją masową tej marki. Wielokrotnie zasiadała w kapitule konkursu Effie, jest także laureatką nagrody Osobowość Roku w konkursie Dyrektor Marketingu Roku.
Ukończyła Brock University w Kanadzie na kierunku marketing, ma także dyplom MBA zdobyty w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu Oxford Brookes University.
JK