Logo

Trade marketing

Warsztaty opakowań na Targach Kielce

O trendach i inspiracjach dla skutecznych opakowań marki własnej podczas Future Private Labels

15 czerwca w godzinach od 14.00 do 16.00 odbędą się specjalne warsztaty opakowań, które poprowadzi Dorota Kałowska, Partner&Stategy Consultant Cobalt Spark, ekspert Polskiej Izby Handlu i koordynator konferencji Future Private Labels. Temat warsztatów to: „Skuteczne opakowania marek własnych – trendy i inspiracje”.

– Era generycznych marek własnych dobiega końca. To, co jeszcze niedawno było atrakcyjną ofertą dzisiaj stało się niszą dla najuboższych konsumentów. Marki imitacje powoli ustępują miejsca markom własnym o wartości dodanej a ich właściciele widzą w private labels potencjał do budowania lojalności wobec sieci. Realizacja tej strategii wymaga jednak stałego podnoszenia jakości produktów, w tym ich opakowań. Kopiowanie liderów i imitowanie średniej w kategorii przestaje działać – polski konsument oczekuje od marek uczciwości oraz transparentności. Oczekiwania te w podobnym stopniu odnoszą się do brandów producentów jak i marek własnych – mówi Dorota Kałowska.

– Zapraszam na warsztaty, podczas których wspólnie zastanowimy się nad tym, jak w pełni wykorzystać potencjał opakowań w komunikowaniu jakości marki własnej oraz budowaniu pozytywnych doświadczeń konsumentów. O tym, że dla marek własnych opakowania są głównym narzędziem komunikacji i promocji nikogo nie trzeba przekonywać. Każdy musi sobie jednak odpowiedzieć na pytanie, czy w pełni efektywnie wykorzystuje potęgę oddziaływania opakowań na konsumentów – dodaje Kałowska.

Tematy poruszane podczas warsztatu:

1. polski konsument – oczekiwania i preferencje estetyczne

2. trendy w projektowaniu opakowań (w tym marek własnych) marek własnych – Polska i świat

3. dopasowanie architektury marki własnej oraz strategii opakowaniowej do strategii sieci

4. od „quasi brands” do „standaryzowanych systemów opakowań”

5. najczęstsze błędy w projektowaniu opakowań marek własnych

Więcej szczegółów dotyczących III Konferencji i Targów Producentów Marek Własnych:

http://targikielce.pl

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.

JK