Logo

Trade marketing

Lipton trafia w punkt!

Marka Lipton, nr 1 w Polsce w kategorii herbat*, otworzyła tej wiosny pierwszy w Polsce Lipton Point.

Marka podąża za konsumentami, jest nowoczesna, dynamiczna, pełna życia i kolorów. Jest tam gdzie są konsumenci – w sercu wielkiego miasta. Stąd też pomysł na uruchomienie Lipton Point w samym centrum Warszawy, w hali dworca Warszawa Centralna. W miejscu, gdzie codziennie przecinają się drogi tysięcy ludzi. Lipton spotyka się tu z ludźmi i proponuje im mały przystanek w codziennych podróżach.

Lipton Point doskonale wpasowuje się w aktualny trend powstawania wygodnych, niewielkich punktów gastronomicznych, oferujących „małe co nieco”. Absolutną nowością, jest napar z rewolucyjnej herbaciarki Tea Fusion. Specjalnie przygotowane mieszanki herbat, zamknięte w hermetycznych kapsułkach, uwalniają bogactwo aromatu dopiero w momencie parzenia. Goście Lipton Point mogą rozkoszować się aż dziewięcioma ekscytującymi smakami herbat podawanymi nie tylko na gorąco, ale również na zimno.  W ofercie znajdują się, między innymi wyselekcjonowane rodzaje i smaki herbat marki Lipton, smaczne herbaciane napoje na zimno, jak również kawa, świeże koktajle i soki.

Tworząc Lipton Point pamiętano również o amatorach małych przekąsek. Na nich czekają pyszne gofry, kanapki i lekkie sałatki, a na deser – lody Carte d’Or oraz wyśmienite lody jogurtowe i włoskie „My cornetto”.

Koncepcję identyfikacji wizualnej Lipton Point opracowała agencja Advalue. W ramach projektu zostały przygotowane materiały POS i  kampania OOH na nośnikach Citylight. Komunikacją Lipton Point w kanałach Social Media zajęła się agencja Lubię to – linked by Isobar. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

* Unilever za Nielsen: Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Duże Sklepy Spożywcze, Średnie Sklepy Spożywcze, Małe Sklepy Spożywcze), sprzedaż wartościowa w zł na skumulowanym okresie II 2015 – I 2016 w kategorii Herbata

JK