Importer upominków reklamowych pojawi się we wszystkich lokalizacjach branżowego road-show, jak również na targach FestiwalMarketingu.pl.
W branży upominków reklamowych nie można sobie pozwolić na nudę, dlatego Asgard w swoich działaniach stawia na innowacyjność i kreatywne rozwiązania. Co roku firma przygotowuje autorski katalog BLUE COLLECTION, dostarczający dawkę świeżych pomysłów dla wszystkich, którzy mają zamiar wyróżnić się asortymentem.
Asgard zaprezentuje swoją ofertą na największym road-show branży upominków w Gdańsku, Poznaniu, Katowicach (13-15 września br.), a wcześniej na targach reklamy FestiwalMarketingu.pl. (7-8 września br. – EXPO XXI Warszawa).
– W Asgardzie stawiamy na partnerskie relacje i bezpośrednie spotkania, dlatego udział w targach jest ważnym elementem naszego kalendarza. Dzięki mieszanej formule wydarzenia liczymy na spotkanie z całym przekrojem branży reklamowej zgromadzonym w jednym miejscu. Co więcej, wrzesień to tradycyjny czas publikacji katalogu BLUE COLLECTION jesień/zima, który swoją premierę będzie miał właśnie podczas FestiwalMarketingu.pl i PROMO SHOW 2016 – zaznacza Bartosz Startek, specjalista ds. marketingu i PR w firmie Asgard.
Oferta tegorocznej odsłony katalogu BLUE COLLECTION to ponad 1200 produktów, w tym 150 nowości rynkowych. Wśród szerokiej palety propozycji upominków reklamowych można znaleźć min.: nowe eleganckie artykuły piśmiennicze, innowacyjne i inspirujące gadżety elektroniczne, a także pełną ofertę świąteczną.
[galeria=”1″]
Więcej szczegółów i informacji na temat zamówień i możliwości personalizowania oferty na platformie internetowej firmy.
JK