Logo

Trade marketing

Fanta w nowej butelce już w sprzedaży

FANT wprowadza nową ulepszoną recepturę oraz „zakręconą” butelkę, inspirowaną orzeźwiającą pomarańczą. Nowy, niespotykany dotychczas kształt butelki, przy zachowaniu wyróżniającej FANTĘ kolorystyki, zaskoczy wszystkich. Zmianie uległa także identyfikacja wizualna, w tym logo. Nowa FANTA z wyższą zawartością soku owocowego i naturalnymi aromatami gwarantuje doskonałe orzeźwienie i lepszy smak; to idealny partner letnich wycieczek i spotkań nastolatków. Napój z ulepszoną recepturą i w nowym opakowaniu jest dostępny w sklepach od czerwca.

Nowy kształt butelki odzwierciedla owocowy smak FANTY i współgra z unowocześnionym logo oraz wyrazistą kolorystyką, tworząc świeże i atrakcyjne połączenie. Wprowadzenie nowej butelki i identyfikacji wizualnej marki ma na celu zwiększenie zainteresowania nastolatków, którzy uwielbiają dzielić się swoimi odkryciami ze znajomymi. Asymetryczny kształt opakowania wyróżnia FANTĘ na sklepowych półkach, zachęcając do jej odkrycia i spróbowania. Nowa ulepszona recepturanapoju FANTA, oparta na składnikach najwyższej jakości, bez dodatku konserwantów, wzbogacona większą zawartością soku owocowego i z udziałem naturalnych aromatów jest idealną odpowiedzią na potrzeby nastolatków uwielbiających owocowe napoje gazowane, a także ich mam, pragnących dać swoim dzieciom to, co najlepsze.

– FANTA odgrywa ważną rolę w segmencie napojów gazowanych na polskim rynku, dlatego bardzo istotne jest dla nas stałe odnawianie więzi pomiędzy marką i grupą docelową poprzez wprowadzanie śmiałych innowacji. Podobnie jest tym razem. Nowa „zakręcona” butelka, kryjąca orzeźwiający i pyszny napój owocowy, przyciąga świeżą kolorystyką i nowoczesnym kształtem – powiedział Rafał Jakubowiak, kierownik marki Fanta w Coca-Cola Poland Services.

Działania promocyjne marki Fanta bądą realizowane m.in. poprzez szeroki wachlarz działań w punktach sprzedaży. Mają one na celu zwiększenie widoczności i ekspozycji produktu. Towarzyszyć im będzie kampania w telewizji i mediach cyfrowych. Przewidziane są również działania angażujące influencerów w mediach społecznościowych.

Nowy wygląd FANTY jest wynikiem wspólnych prac agencji projektowej NICE z Nowego Jorku i zespołu projektowego spółki Coca-Cola, na czele którego stoi James Sommerville i Drinkworks. Nowa FANTA – poza polskim rynkiem – jest dostępna także we Włoszech, Rumunii, Serbii i na Malcie.

Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów online odpowiada MediaCom, za przygotowanie materiałów BTL – Fortis, za kreację i obsługę w social media – SMG Liquid Thread. Działania PR powierzono agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

FANTA oferowana jest do sprzedaży w butelkach plastikowych o pojemności 0.5L, 1L, 1.5L, 1.75, 2.0L, 2.25Li puszkach o pojemności 200ml i 330 ml.

KL