Bardzo często spotykamy się z pytaniami w branży poligraficznej: Co z obsługą marketingową firmy? Lepiej ją zlecić profesjonalistom czy robić to samodzielnie? K2P Marketing przedstawia case study, czyli historię promowania drukarni cyfrowej.
Duża dostępność narzędzi usprawniających działania marketingowe w Internecie spowodowała, że coraz więcej firm decyduje się na samodzielnie prowadzenie kampanii. Jakie zatem korzyści wynikają ze zlecenia marketingu agencji? Mimo ogromnej liczby poradników, szkoleń i książek dostępnych za darmo to właśnie doświadczenie czyni pracę specjalisty od marketingu skuteczną. Lata pracy nad różnymi kampaniami czyni agencje marketingowe elastycznymi i szeroko-patrzącymi specjalistami. Ta wiedza pozwala im na szybkie i efektywne uruchomienie kampanii. Działając samodzielnie trzeba mieć pewność, że błędów nie unikniemy.
Ze względu na charakterystykę branży poligraficznej i jej specjalistyczny charakter przy wyborze agencji marketingowej należy zwrócić uwagę na to czy firma realizowała kiedyś kampanie dla podmiotu z branży.
Odpowiedzią na tę potrzebę jest właśnie agencja K2P Marketing, oferująca usługi dedykowane drukarni.
K2P Marketing to nieprzypadkowy zespół specjalistów. Dzięki unikalnej palecie umiejętności i doświadczeniu, które zespół nabył współpracując z drukarniami z całej Europy. Teraz K2P Marketing chcę się podzielić swoją wiedzą. Przekazać tajniki reklamy branży, z którą tak długo współpracują. Oferta firmy odpowiada kompleksowo na potrzeby przedsiębiorstw z branży poligraficznej. Poprzez swoje działania wynoszą oni markę na wyższy poziom komunikacji i umacniają jej pozycję w Internecie.
K2P Marketing to nierozerwalna część firmy Key2Print – dostawcy rewolucyjnego systemu obsługi klienta online dla drukarni.
Dział K2P Marketing pojawił się z naturalnej potrzeby wsparcia drukarni przy budowaniu komunikacji marki w sieci i zdobywania przez nią nowych klientów.
Agencja edukuje swoich klientów, przeciera dla nich szlaki w Internecie i daje im nowe życie online. Team specjalistów K2P tworzy kampanie, które angażują użytkowników na wszystkich płaszczyznach mediowych, ponieważ wiedzą że sukces w reklamie, to zaangażowanie odbiorcy i dobra znajomość klienta.
Misją K2P Marketing jest wypromowanie drukarni w sieci i dlatego zespół K2P nie spocznie dopóki nie osiągnie zamierzonego celu. Wprowadzają oni firmy z branży poligraficznej na drogę nowoczesnej marki odnoszącej sukcesy w Internecie. Przy promocji posługują się kreatywnością i najnowszymi narzędziami marketingu internetowego. Łączą swoje doświadczenie w branży poligraficznej z innowacyjnymi metodami reklamy online. Znają mocne strony branży poligraficznej, ale również wyzwania z nią związane, co daje nam niepowtarzalną przewagę w promowaniu szeroko pojętej branży poligraficznej.
Przykładów pracy zespołu K2P Marketing jest wiele, my wybraliśmy właśnie ten, aby pokazać jakie wyniki agencja marketingu drukarni potrafi osiągnąć w ciągu już pierwszych miesięcy pracy.
Link do pełnego case study: TUTAJ
JK