Logo

Trade marketing

Leszek Chmielewski zaprasza na Woodstock 2016 i prezentuje limitowane opakowania

Marka Lech już po raz trzeci jest sponsorem głównym największego festiwalu muzycznego w Polsce – Przystanku Woodstock w Kostrzynie nad Odrą. Z tej okazji, Leszek Chmielewski przygotował dwie specjalne, dedykowane puszki: jedna dostępna jest na terenie całej Polski, druga wyłącznie na terenie Festiwalu.

Leszek Chmielewski przygotował na tegoroczny Przystanek liczne atrakcje. Na festiwalowiczów będzie czekała Strefa Lecha oraz Lecha Free, w których można napić się piwa, posłuchać muzyki,  skorzystać z mgiełki wodnej czy zmienić  swój image i stworzyć festiwalowego, zielonego irokeza. To nie wszystko: jak co roku, Leszek Chmielewski stworzył nowe, limitowane edycje puszek.

Pierwsza z nich, w wydaniu hippie, jest pełna koralików i kolorów. Jej wzór przywraca klimat lat 70. Będzie dostępna tylko i wyłącznie na terenie festiwalu. Z kolei puszka, którą od czerwca można kupić w całej Polsce, nawiązuje do motywu nierozłącznie kojarzonych z festiwalem butów glanów z zielonymi sznurówkami.

Przygotowując dedykowane puszki na tegoroczny Przystanek Woodstock myśleliśmy o tym, jak połączyć tradycję z nowoczesnością. Stąd pomysł by jedna z puszek nawiązywała do legendarnego stylu hippisowskiego z lat 70., z których Woodstock się wywodzi. Druga powstała jako inspiracja polskich tradycji festiwalowych, stąd glan. Co roku puszki Leszka z terenu festiwalu cieszą się ogromnym zainteresowaniem, także jako pamiątka czy produkt kolekcjonerski. Festiwale muzyczne szczególnie w lecie, mają wielu fanów, ale nie wszyscy mogą na nie pojechać. Dlatego przygotowaliśmy też woodstockową puszkę, która jest dostępna sklepach w całym kraju – mówi Dagmara Roger, przedstawiciel Kompanii Piwowarskiej.

Puszki są produktem limitowanym. Za ich projekt odpowiada agencja CzteryCzwarte.

www.leszeknawoodstocku.pl

Źródło: Kampania Piwowarska