Personalizacja druku pozwala tworzyć indywidualne realizacje pod kątem konkretnego odbiorcy. Daje to ogromne możliwości nie tylko branży reklamowej, ale także w aranżacji wnętrz, architekturze czy branży retail. Podczas wrześniowej imprezy w hali wejściowej targów zostanie zaprezentowana specjalna strefa poświęcona właśnie kreatywnym realizacjom drukarskim.
Specjalna strefa prezentująca najciekawsze prace branżowe to miejsce, w którym będzie można zapoznać się z najnowszymi trendami w druku. Zaprezentowane zostaną personalizowane wydruki na najróżniejszych podłożach: tkaninach, drewnie, szkle, metalu czy tworzywach sztucznych. Odwiedzający będą mogli zobaczyć oryginalne wydruki na meblach, przedmiotach codziennego użytku czy innych elementach wyposażenia wnętrz.
Możliwości i rozwiązania zaprezentują nie tylko bezpośredni wykonawcy oferujący takie usługi, ale także producenci maszyn, technologii i mediów umożliwiających kreatywny print.
Targi reklamy i poligrafii – FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl, zostały podzielone w tym roku na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Ponad 250 wystawców zaprezentuje szeroką ofertę produktową: od gadżetów reklamowych, przez materiały POS, opakowania, na mediach i maszynach kończąc.
KL