Kilka tygodni temu na biurkach agencji i klientów końcowych pojawiło się nowe wydawnictwo, OOH news – drukowany przewodnik po zbliżających się targach reklamy i szerokie spectrum informacji o wydarzeniu. Jego druga odsłona – skierowana dla szeroko rozumianej poligrafii została właśnie wydana. Dostawcy Mediów i Maszyn zaprezentowali na jej łamach targowe premiery i nowe maszyny w portfolio.
W numerze, jaki ukazał się w dwa razy większym formacie i nakładzie 4000 egzemplarzy, znaleźć można szczegółowe informacje dotyczące przebiegu imprezy, wydarzeń towarzyszących, szkoleń i konferencji. Wiele miejsca poświęcono prezentacji firmom debiutujących na targach, z których organizator jest szczególnie dumny.
– Z roku na rok widzimy coraz większe zainteresowanie naszymi targami. Podczas ubiegłorocznej edycji 50 firm wystawiło się po raz pierwszy, jak również odnotowaliśmy 30% wzrost liczby odwiedzających w stosunku do roku poprzedzającego. Aktualnie każdy z sektorów został umiejscowiony na odrębnej hali, coraz szybciej znikają też wolne powierzchnie, w szczególności w sektorze dedykowanym szeroko pojętej poligrafii reklamowej. Cieszą nas pozytywne opinie, które słyszymy od stałych wystawców, a także zainteresowanie uczestnictwem nowych firm debiutujących w tym roku na targach – mówi Robert Załupski, dyrektor Festiwalu.
Swój udział potwierdzili już czołowi dostawcy mediów i maszyn – lista wystawców dostępna jest TUTAJ.
W OOH magazine „news” czytelnicy znajdą także informacje targowe i zestawienie nowości, które będą prezentowane podczas FestiwalDruku.pl. Rozwój targów to nie tylko dwukrotne zwiększenie powierzchni. Imprezie towarzyszy szereg wydarzeń specjalnych, jak konkursy branżowe, warsztaty i szkolenia. Tradycyjnie już zostanie przeprowadzony konkurs o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty. Ponownie, wydawca miesięcznika „Świat DRUKU” i partner targów przeprowadzi dwudniowe Warsztaty „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”. Firma Polkos zaprosi natomiast na dzień otwarty z automatyczną giętarką do liter z taśm aluminiowych. W ramach wydarzeń dodatkowych, Alma Trend przeprowadzi bezpłatne warsztaty „Termo – transfer od A do Z”, podczas których zaprezentuje drukarkę OKI PRO6410 NeonColor.
Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej oraz opakowań i druku etykiet.
Pobierz magazyn OOH magazine „news” TUTAJ
Bezpłatna rejestracja na targi znajduje się TUTAJ
KL