Logo

Trade marketing

Mniej znaczy więcej – etykiety BOOKLET i PEEL-OFF

Jak na kilku cmzamieścić dużą ilość tekstu? Jest to możliwe dzięki wielowarstwowym etykietom typu  BOOKLET i PEEL-OFF. Doskonale sprawdzają się tam, gdzie na małych produktach konieczne jest zamieszczenie: instrukcji obsługi, wskazówek dotyczących spożycia, opisów produktów, regulaminów konkursów i promocji czy teksów w kilku wersjach językowych.

Booklet to wielostronicowa etykieta samoprzylepna, złożona w sposób harmonijkowy lub w formie książeczki, zalaminowana od góry. Możliwe jest zaprojektowanie malutkiego „uchwytu”, który ułatwia odklejanie wierzchniej części etykiety. Booklety mogą mieć  nawet do kilkunastu stron oraz posiadać różne kształty i wielkości.

Peel-off  (peel & read) to foliowa etykieta samoprzylepna składająca się z 2 (duplex) lub 3 (triplex) warstw. Peel-off umieszczony na produkcie nie różni się wizualnie od standardowej etykiety,  jest jedynie nieco grubszy. Z łatwością odkleja się i przykleja ponownie dzięki zastosowaniu kleju odlepnego. Także w tym przypadku możliwe jest zaprojektowanie na końcu frontowej etykiety małego „uchwytu” ułatwiającego odklejanie.

–  Etykiety wielowarstwowe świetnie sprawdzają się w branży chemicznej, kosmetycznej i farmaceutycznej. Coraz częściej spotkać je można także w branży spożywczej, gdzie występują głównie, jako materiały promocyjne – komentuje Martyna Kowalska z działu marketingu drukarni KDS, specjalizującej się w produkcji bookletów i peel-offów.

www.kds.com.pl

JK