Prawie 2 miliony wyświetleń – taki wynik osiągnęła Amica, podczas trwania kampanii pt. „Historie kuchenne” na kanale YouTube. Cztery ciekawe filmy video zamieszczone na profilu marki opowiadają historię rodziny, która czerpie radość z przebywania razem oraz wspólnego przygotowywania posiłków.
Powstałe podczas kampanii filmy ukazują produkty Amica w ciepły i naturalny sposób. Za efekt końcowy każdego z nich odpowiada Łukasz Kośmicki, operator i reżyser, twórca takich produkcji jak „Rodzinka.pl” czy „Przepis na życie”. Przedstawione w spotach sprzęty kuchenne stanowią tło opowieści przedstawiających najważniejsze dla marki wartości takie jak wspólne spędzanie czasu i pozytywne emocje związane z gotowaniem. We wszystkich filmach w przygotowywanie posiłków zaangażowani są zarówno rodzice, jak i dzieci, co pozwoliło na ukazanie marki jako producenta sprzętów przyjaznych najmłodszym i łatwych w obsłudze.
Największym zainteresowaniem wśród użytkowników YouTube cieszył się spot pt. Słoneczne Śniadanie, który osiągnął wynik ponad miliona wyświetleń w ciągu pięciu miesięcy od opublikowania. Poza kanałem na platformie YouTube, do promocji spotów wykorzystano także platformy typu „video na życzenie”, takie jak player.pl.
Amica kładzie duży nacisk na dostarczanie interesującego i wartościowego kontentu, dzięki czemu przyciąga uwagę odbiorców.
Wszystkie filmy z serii „Historie Kuchenne” są dostępne na kanale Amica AGD na YouTube
JK